וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים להזדמנות: ייני, נחמיאס ושחר בסגל מכבי תל אביב לנתניה

17.12.2023 / 9:00

הרוטציה של רובי קין תורחב? הקפטן יתן גיבוי לאבישי כהן בעמדת המגן הימני, הקשר יישב על הספסל לראשונה מאז חידוש הליגה

תקציר: גנט - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

שלושה שחקנים שלא זומנו לסגל המשחק של מכבי תל אביב לפני שבוע מול בני סכנין, יתלבשו הערב (ראשון, 20:00, ספורט3) למשחק מול מכבי נתניה בבלומפילד. מדובר בשרן ייני, עידן נחמיאס ועידו שחר. השלושה לא צפויים לפתוח הערב בהרכב, אבל יחכו להזדמנות שלהם מהספסל. השלושה שייצאו מהסגל הם אייל גולסה, ניר ביטון ואיבן מאסון.

שחר יכנס לסגל אחרי שלא התלבש במשחקי ליגת העל מאז שחזרה הקבוצה מפגרת המלחמה. ייני מהווה גם מחליף לאבישי כהן בעמדת המגן הימני. השלושה היו בסגל גם במשחק מול גנט, אבל במסגרת האירופית אפשר להזמין ולהלביש 23 שחקנים, בניגוד לליגת העל בה מותר לרשום רק 20 שחקנים.

לגולשים בחו"ל - לצפייה במשחק לחצו כאן.

שחקני מכבי תל אביב עידו שחר, אושר דוידה, דור תורגמ'ן. דני מרון
שלושתם ישבו על הספסל? מימין לשמאל: עידו שחר, אושר דוידה ודור תורג'מן/דני מרון

מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום הנהדר שלה ולייצר ניצחון נוסף אחרי שחזרה לשחק וצברה עד כה רק ניצחונות. זה יהיה המשחק הראשון בבלומפילד מאז ה-30 בספטמבר, אז ניצחה מכבי תל אביב את הפועל פתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חולצת מכבי תל אביב למען החטופים. יחצ,
חולצת מכבי תל אביב למען החטופים/יחצ

שחקני מכבי תל אביב יופיעו במשחק הקרוב עם חולצות החוץ שעוצבו במיוחד לזכר אוהדי הקבוצה שנרצחו ונפלו במלחמה, כאשר בחזית חולצות החוץ הכחולות שלנו ימוקם מגן דוד גדול המורכב משמות 73 האוהדים הצהובים שכבר לא איתנו. זו ההזדמנות לציין שצעד זה לא היה מתאפשר ללא נותנת החסות הראשית שלנוISRAEL CANADA, שנרתמה למחווה והסכימה להחליף את לוגו החברה בחזית החולצה למגן הדוד עם שמות האוהדים, מתוך רצון עז להנציח את זכרם.

בנוסף, על גבי 74 כיסאות בחלק התחתון של היציע המזרחי בבלומפילד יולבשו 74 חולצות שחורות לזכר כל אחת ואחד מאוהדות ואוהדים אלה. ביום שישי בערב התבשרנו בצער רב על מותו של אלון שמריז, שעד אותו הרגע כולנו התפללנו לחזרתו מהשבי. ביום שני האחרון, באירוע הדלקת נרות של המועדון, התארחו גם משפחות האוהדים החטופים. במהלך האירוע הדליקה אמו של אלון, דקלה, נרות כתומים שסימלו את תפילתנו לחזרתו יחד עם שאר החטופים. את אלון ואת זכרם של כל הנרצחים והחללים נכבד בדקת דומיה.

במקביל, בשערים 10-11 יוצב באנר זכרון בצבע שחור ועליו יצויינו תאריכים של פיגועי טרור נפשעים שבוצעו נגד מדינת ישראל ואזרחיה בעשורים האחרונים. במרכז שלט הפריסה יופיע בגדול התאריך 7/10 - השבת השחורה אותה לעולם לא נשכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully