וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה המחמיצנית הגדולה באירופה: "לבנדובסקי כישלון טוטאלי"

אחרי עוד ערב של פספוסים, צ'אבי כבר מוטרד והמספרים המוכיחים: אין קבוצת התקפה פחות יעילה בליגות הבכירות. בקטלוניה קוראים ל"צעד דרסטי": "חוששים להכעיס את לבנדובסקי". קאנסלו על מעמדו של המאמן: "תשכחו ממה שמוכרים לכם, כולנו מאחוריו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

המספרים מוכיחים: ברצלונה הקבוצה הכי מחמיצנית באירופה. אחרי ה-1:1 המאכזב אמש (שבת) מול ולנסיה אחרי מצעד החמצות נוסף של שחקני ההתקפה, צ'אבי כבר מתחיל להודות שיש כאן בעיה אמיתית.

"לדעתי אנחנו אחת הקבוצות עם היחס הכי גרוע באירופה בין כמות המצבים לכמות ההבקעות", אומר המאמן המודאג, שהלחץ עליו הולך וגדל, אחרי שהקבוצה שלו נותרה במקום השלישי בטבלה במרחק 4 נקודות מריאל מדריד ו-6 מג'ירונה, שעשוי לגדול בהתאם לתוצאות שלהן הערב.

צ'אבי לא טועה: באתרי הסטטיסטיקה מצאו שבחמש הליגות הבכירות באירופה, ברצלונה החמיצה הכי הרבה העונה. היא פספסה לא פחות מ-44 מצבים בטוחים העונה, יותר מכל קבוצה אחרת - וכל זה למרות שהיא יצרה הכי הרבה מצבי הבקעה (!).

החיצים מופנים בעיקר כלפי רוברט לבנדובסקי, שלא בעט לשער אתמול וממשיך להיראות הרבה אחרי השיא. ב"ספורט" הקטלאני קראו לצ'אבי להפסיק לתת לו "כבוד מיותר", ולהוציא אותו מההרכב לטובת מארק גויו הצעיר. "צ'אבי חושש שיכעיס את לבנדובסקי ולכן לא מחליף אותו. בלתי מתקבל על הדעת שצ'אבי בוחר בהיררכיה על פני יכולת. לבנדובסקי לא ראוי לכל הדקות הללו, צריך לעשות צעד דרסטי כי העונה הוא כישלון טוטאלי".

רוברט לבנדובסקי מתוסכל אחרי ספיגת שער של ברצלונה. Mateo Villalba, GettyImages
לא מוצא את הרשת. לבנדובסקי/GettyImages, Mateo Villalba

בינתיים בברצלונה מנסים לשמור על ראש מורם, ולהימנע מללבות את השמועות על עתידו של צ'אבי. ז'ואאו קאנסלו אמר אתמול שבניגוד לשמועות בתקשורת הספרדית על "תחושת מיאוס" שקיימת בקרב חלק מהשחקנים כלפי צ'אבי, "כולם מאוחדים סביבו".

"כולנו עומדים לצידו ורוצים שימשיך. תשכחו מכל מה שאומרים לכם בתקשורת, אני אומר לכם את האמת. אני וחבריי תומכים בצ'אבי ב-100 אחוז", אמר הפורטוגלי.

צ'אבי מצידו מודה ש"חדר ההלבשה כעוס ומאוכזב, בדיוק כמוני", אבל מתעקש להישאר אופטימי. "שיחקנו טוב, יצרנו מצבים, זה היה אמור להספיק כדי לנצח. אני בטוח שאנחנו בדרך הנכונה, ומשוכנע שעדיין אפשר להתחרות על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully