וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוויר חזר, וגם האמונה: הפועל באר שבע שוב אופטימית לפני מכבי ת"א

17.12.2023 / 6:05

ברדה מודה ש"במונחי כדורגל עברנו ימי גיהנום", אבל השיחה שלו במחצית עבדה: פוקו לא הפסיק לרוץ, פליטר הרשים וכבש, חטואל ותורג'מן קיבלו מחדש את הביטחון, וכעת, אחרי מהפך ו-1:4 מרשים על מכבי פתח תקוה, באר שבע מחכה למוליכה: "יצאנו מהמשבר"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

הפועל באר שבע עמדה אתמול (שבת) במבחן מאוד משמעותי כשעם הגב אל הקיר, אחרי שלושה הפסדים רצופים ושער מהיר שספגה כבר בדקה השנייה, ידעה לעשות מהפך במחצית השנייה ולנצח בצורה מוחצת את מכבי פתח תקווה 1:4. זה היה רגע מאוד משמעותי גם עבור אליניב ברדה, עליו היה המון לחץ, אפילו שאין קהל במגרשים ועל אף שזו לא תקופה רגילה. ברדה נכנס עם הקבוצה למשבר תוך שמונה ימים בלבד מרגע חזרת הכדורגל ומבחינתו היה קיים חשש להפסד נוסף, בטח כשהוא עוד לא התמקם על הקו ליד הספסל שלו וכבר ראה את הקבוצה בפיגור מוקדם.

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. קובי אליהו
רגע שסימל את כל התסכול משתחרר. חטואל/קובי אליהו

אבל הפועל באר שבע היתה הרבה יותר טובה וגם במחצית הראשונה כשלא כבשה, היא נראתה במשחק. בהפסקה היה ברדה רגוע ובטוח בחדר ההלבשה כשאמר לשחקנים: "תמשיכו לשחק ככה ואנחנו נהפוך את התוצאה ונביא את המשחק אלינו". בסיום המשחק סיפר קצת ברדה, שחגג שלשום יום הולדת 42, על מה שעבר: "במונחי כדורגל עברנו ימי גיהנום. היה קטסטרופה. להפסיד תוך שמונה ימים פעמיים בתוספת זמן, זה לא מתאים לי ולקבוצה שאני מאמן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנדרה פוקו, הפועל באר שבע, מול עידן טוקלומטי, מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מרגיש כמו הצלחה. פוקו/קובי אליהו

ברדה נהנה אתמול משחקנים שבאו לשים את הלב על הדשא. אחד מהם הוא אנדרה פוקו. גם מול מכבי נתניה במשחק הקודם, הוא היה מהבודדים שתיפקדו וגם אתמול, הוא עבד בלי הפסקה במרכז השדה. אין להפועל באר שבע הצלחה עם זרים ושניים מהם כבר שוחררו, אבל פוקו הוא רכש זר טוב מאוד ואיתו הפועל באר שבע הצליחה.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
בבאר שבע ידעו: "אף אחד לא רצה להיות חתום על כישלון של ארבעה הפסדים רצוף"/קובי אליהו

ברדה שלח אתמול להרכב לראשונה את ניב פליטר, שנדחף בדרך לשער שכבשה מכבי פתח תקווה ויכול היה לאבד את המשחק, אבל עם הרבה עוצמה נפשית הוא החזיק את הקו הימני והיה גם זה שנהנה משער השוויון המאוד מזליקי, שכבש. את שער היתרון כבש רותם חטואל שבסיום לא פסח על איש מהסקטורים הכאובים במדינה והזכיר את החיילים הנלחמים, החטופים ברצועה, המשפחות השכולות והפצועים. חטואל חזר לראשונה להרכב אחרי הפציעה הארוכה שעבר וברדה הרוויח כאשר השאיר אותו על הדשא עד שחטואל עצמו ביקש להתחלף. גם השער שכבש אלון תורג'מן היה קריטי עבורו. החלוץ חיפש שער שיחזיר לו את הביטחון והוא הרים את עצמו אחרי הנגיחה שכבש.

שחקני הפועל באר שבע ניב פליטר, אלון תורג'מן, שי אליאס. קובי אליהו
הרבה אוויר, ופתאום אפשר לנשום. באר שבע חוגגת/קובי אליהו

עכשיו הפנים הם למכבי תל אביב ביום רביעי במשחק שעשוי להיות בטרנר עם 5,000 צופים ביציעים. הפועל באר שבע מאושרת מהניצחון שנתן לה הרבה אוויר, תנסה להשאיר את הנקודות בבית ולפתע, יש בה גם הרבה אמונה שזה יקרה. "עצרנו את כדור השלג ואולי יצאנו מהמשבר", אמרו אמש במועדון. "אף אחד לא רצה להיות חתום על כישלון של ארבעה הפסדים רצוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully