וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דז'יקיץ' משנה כיוון: "אנשים שכחו כמה השחקנים שלנו טובים"

17.12.2023 / 6:34

מאמן הפועל ירושלים, שביקר את חניכיו בשבוע שעבר ("חלקם התבכיינו"), החמיא להם אחרי הניצחון על גליל עליון 73:81. יובל זוסמן: "אנשים חווים דברים לא פשוטים, והשליחות שלנו היא להביא להם קצת נחת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

הפועל ירושלים הייתה אמש (שבת) הקבוצה האחרונה בליגת העל שמצטרפת למעגל המנצחות, לאחר שגברה 73:81 בפיס ארנה על הפועל גליל עליון. 1,120 צופים הורשו להיכנס לבכורה הביתית המאוחרת, וחזו בתצוגה מצוינת של הקו האחורי - ליוואי רנדולף עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים, יובל זוסמן קלע 15 ואור קורנליוס הוסיף 14 נקודות משלו.

רק לפני ארבעה ימים, בתום הניצחון על פאוק סלוניקי שהעלה את הירושלמים לטופ 16 בליגת האלופות, שיגר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' חיצי ביקורת לשחקניו. במסיבת העיתונאים בבלגרד הוא אמר ש"חלק מהשחקנים התבכיינו, אבל מצאנו את אלה שלא - וניצחנו איתם". הסרבי לא נקב בשמות, אבל לאור העובדה שקורנליוס וזוסמן לא ראו מגרש במחצית השנייה (אחרי שקיבלו 11 ו-8 דקות בהתאמה בראשונה), די ברור למי הוא רמז.

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. קובי אליהו
לא שיער כשחתם בקיץ בקבוצה שכך תיראה הבכורה שלו בארנה. זוסמן/קובי אליהו

הפעם בחר דז'יקיץ' לבקר את המבקרים: "ניצחנו, וזה הדבר החשוב ביותר, וחשוב גם שאף אחד לא נפצע. נראה שאנשים שכחו כמה טובים השחקנים שלנו. הרגו את הישראלים שלנו ברשתות החברתיות, אבל אנחנו מעריכים אותם מאוד. אולי העובדה שהפעם הם שיחקו קצת אחרת, תשמור את אותם אנשים מרוצים".

זוסמן עצמו בוודאי לא שיער כשחתם בקיץ בקבוצה שכך תיראה הבכורה שלו בארנה. "אמנם מספר הצופים הצטמצם בגלל המצב, אבל זה באמת היה מיוחד. בסיום, כשירדתי לספסל, ראיתי את משפחתו של רועי דאוי ז"ל, שנפל בעזה, ולא יכולתי שלא להתרגש. בצוואה שלו הוא ביקש שאמא תצטרף לאבא במשחקים, והם לא החמיצו את ההזדמנות הזאת".

על החיים כספורטאי בזמן מלחמה אמר זוסמן: "יש כאלה שהכדורסל כרגע בכלל לא מעניין אותם, ואני מבין את זה, ויש כאלה שהאסקפיזם הזה עושה להם טוב. זו השליחות שלי, וזה מה שאני יכול לעשות כרגע למען האנשים שבבית. אנשים חווים דברים לא פשוטים, ואני אעשה את המעט שאני יכול כדי לתת להם קצת נחת".

בנימה מבודחת יותר התייחס דז'יקיץ' למנהל הקבוצה עדי כהן-סבן, שהמשיך בקאמבק שלו לאור היעדרותם של ספידי סמית' (שהחליט לא לחזור לישראל), ברינטון למאר (לא חש בטוב) וקאדין קרינגטון (אינו רשום לליגה). "חיכיתי שמנהל הקבוצה יקלע, אבל זה לא היה היום שלו... זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני נתקל בדבר כזה, ואני כבר אכתוב מה אני חושב בספר שאפרסם על העונה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
"לא אוהב את העובדה שאין לי שליטה על מה שקורה איתי ועם הקבוצה שלי". דז'יקיץ'/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

ביום רביעי "תארח" ירושלים בפיוניר את בנפיקה ליסבון במחזור הנעילה של השלב הראשון ב-BCL. המשחק הזה יהיה לפרוטוקול בלבד, לאור העובדה שהמקום הראשון כבר מובטח לה, ואת הופעתה הבאה במסגרת האירופית היא תקיים רק בעוד חודש. "אני לא אוהב את העובדה שאין לי שליטה על מה שקורה איתי ועם הקבוצה שלי", הסביר המאמן. "זה לא קל, ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully