וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפרו עמדות: מהפך של סינסינטי קירב אותה לפלייאוף

הבנגאלס נחלצו מפיגור בן שני טאצ'דאונים וניצחו את מינסוטה בהארכה 24:27. מהפך גם לאינדיאנפוליס מול פיטסבורג, דטרויט רמסה את דנבר. לאחר התבוסה בלאס וגאס, המאמן וה-GM של הצ'ארג'רס פוטרו

שחקן סינסינטי בנגאלס אוואן מקפרסון. Jeff Dean, GettyImages
אוואן מקפרסון מהבנגאלס חוגג את הניצחון/GettyImages, Jeff Dean

שלושה משחקים התקיימו בשבת ובלילה שבין שבת לראשון ב-NFL. במפגש הראשון הפכה סינסינטי פיגור של שני טאצ'דאונים וגברה בהארכה על מינסוטה 24:27, במשחק השני של הערב ניצחה אינדיאנפוליס את פיטסבורג 13:30. דטרויט הביסה את דנבר 17:42.

מי שכבר לא יזכה לראות מגרש העונה הם מאמן לוס אנג'לס צ'ארג'רס ברנדון סטיילי וה-GM טום טולסקו. להנהלת המועדון נשבר מההישגים הדלים, כשהקש היה התבוסה 63:21 בלאס וגאס ביום חמישי. גיף סמית', מאמן הליינבקרים, יעמוד על הקווים עד תום העונה.

סינסינטי (6:8) - מינסוטה (7:7) 24:27 (הארכה)

ג'ייק בראונינג עשה זאת שוב. הקוורטרבק המחליף של סינסינטי חילץ אותה מפיגור 17:3 לשוויון 17:17 למרות פציעה של התופס ג'מאר צ'ייס שנטש ברבע הרביעי, הווייקינגס עלו ל-17:24 ואז הגיע דרייב שבסיומו מסר בראונינג לטי היגינס, שרשם תפיסה נדירה שתורגמה לטאצ'דאון - 24:24 פחות מדקה על השעון. בהארכה מסר בראונינג תחת לחץ לטיילר בויד, שלא הסתפק בתפיסה והצליח להרוויח 44 יארד. אוואן מקפרסון השחיל את כדור הניצחון מ-29 יארד.

בראונינג סיים עם 324 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, היגינס סיים עם שני טאצ'דאונים. 303 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים לנייט מאלנס ממינסוטה, שני הטאצ'ים לידיו של ג'ורדן אדיסון, שסיים עם 111 יארד. 132 יארד על הקרקע לטיי צ'נדלר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אינדיאנפוליס (6:8) - פיטסבורג (7:7) 13:30

הסטילרס עלו ליתרון 0:13, אבל האין-התקפה שלהם הייתה בעוכריהם, כשמנגד רשם גרדנר מינשו את אחד ממשחקיו הטובים העונה. הקוורטרבק של הקולטס מסר ל-215 יארד ושלושה טאצ'דאונים, ואינדי סיבכה עוד יותר את התמונה ב-AFC, בעוד הסטילרס רושמים את הפסדם השלישי ברציפות ומתרחקים מינואר. 169 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים למיטש טרוביסקי בשורות המפסידה.

דטרויט (4:10) - דנבר (7:7) 17:42

אחרי שבועות לא יציבים, שכללו הפסד מביך לשיקגו, הליונס חזרו להרשים, כשג'רד גוף רושם חמישה טאצ'דאונים ומקרב את הקבוצה להופעת פלייאוף ראשונה מאז 2016. זה יקרה כבר הערב, אם סיאטל לא תנצח את פילדלפיה.

דטרויט ירדה להפסקה ביתרון 0:21 ויתרונה לא הוטל בספק בשום שלב במשחק. גוף רשם 278 יארד באוויר, כשסאם לפורטה מתכבד בשלוש תפיסות באנדזון ואמונרה סנט בראון מסיים עם 112 יארד וטאצ'דאון. 223 יארד וטאצ'דאון לראסל ווילסון בדנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully