וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה ביקר את שחקני סיטי: "זה לא מזל רע. מגיע לנו"

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לפשל, פפ מתוסכל אחרי ה-2:2 מול פאלאס: "נתנו במתנה שתי נקודות, אנחנו לא מסוגלים לגמור משחקים". שיא השפל: אפילו רוי הודג'סון נראה מקניט אותו

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:2/ספורט1

לראשונה בעידן פפ גווארדיולה באיתיחאד, מנצ'סטר סיטי השלימה אתמול (שבת) משחק בית שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשהסתפקה ב-2:2 מול קריסטל פאלאס. האלופה כבר הוליכה 0:2 ונראתה בשליטה, אבל שוב נכנסה ללחץ ברגעי הסיום ואיפשרה לפאלאס לחזור ולהשוות בפנדל בדקה ה-95. סיטי לא הצליחה לשמור על רשת נקייה בשמונת משחקיה האחרונים, ובששת משחקי הליגה האחרונים של מנצ'סטר סיטי היא רשמה רק ניצחון אחד:
תיקו 4:4 מול צ'לסי
תיקו 1:1 מול ליברפול
תיקו 3:3 מול טוטנהאם
הפסד 1:0 לאסטון וילה
ניצחון 1:2 על לוטון
תיקו 2:2 מול קריסטל פאלאס

המשותף לכל חמש המעידות זה שבכל המשחקים הללו היא כבר הוליכה ואיבדה את היתרון. אז מה קורה לאימפריה של פפ?

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. Michael Regan, GettyImages
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה/GettyImages, Michael Regan

"נתנו במתנה שתי נקודות על הטעות שלנו, מה אני יכול להגיד?", אמר בסיום גווארדיולה, "אנחנו עושים הכל מול קבוצה שמתגוננת ברחבה, כל כך עמוק. הם מגיעים למצב ואנחנו נענשים. אבל אנחנו צריכים להיות יותר רגועים ומרוכזים במצב הזה. זו לא הפעם הראשונה אבל זה מה שזה. צריך להתקדם, ללמוד ולהמשיך הלאה.

"זה כל כך קשה, הפיזיות שלהם. אבל כן, הפנדל הזה לא יכול לקרות. זה קרה, אז בסוף ברמה הזו אתה נענש".

עוד בוואלה!

צפו בדרמה בפרמיירליג: שחקן לוטון התמוטט על הדשא, המשחק הופסק

לכתבה המלאה
חוליאן אלברס, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חוליאן אלברס, מנצ'סטר סיטי/GettyImages

גווארדיולה ביקר את שחקניו על חוסר האחריות בסיום: "בסוף, תהיה סבלני, ואל תוותר בהתקפות מעבר, אל תוותר כמו שעשינו במשך שבע או שמונה שנים במשחקים מסוג זה", אמר. "אבל כמובן שבפעולה הראשונה הם רצים ומבקיעים שער ובדקה האחרונה אנחנו נותנים להם פנדל. ברחבה צריך להיזהר, ולא היינו זהירים. לא מגיע לנו לנצח.

רוי הודג'סון צוחק על פפ

"זה לא מזל רע, זה מה שמגיע לנו. אנחנו נותנים שתי נקודות. כשאתה נותן את הפנדל הזה, מגיע לך. אתה רואה את ההזדמנויות שיצרנו וזה די דומה לכל העונה, חוץ מהמשחק מול צ'לסי. אבל אנחנו לא מסוגל לסגור את המשחקים. זו ההרגשה".

רגע אחד משעשע נרשם במהלך ההחלטה להעניק את הפנדל הקריטי לפאלאס, כשהמצלמות קלטו את גווארדיולה תופס את הראש בתסכול - ולפתע מציץ מהצד מאמן פאלאס רוי הודג'סון בן ה-76, שלא מתבייש להציג חיוך רחב ולעגני מול פניו של הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully