וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לתמנע נלסון לוי באליפות אירופה הפתוחה בג'ודו קוסובו

הג'ודוקא הישראלית הדיחה בדרך לגמר את האלופה האולימפית מטוקיו: " לצד השמחה יש גם אכזבה שלא הצלחתי לזכות בזהב ולהשמיע את התקווה"

תמנע נלסון לוי רשמה הישג נהדר הערב (שבת) כשזכתה במדליית כסף באליפות אירופה הפתוחה בג'ודו, תחרות ראשונה מסוגה שסגרה את שנת 2023. התחרות,שהתוצאות בה לא משוכללות כניקוד לקריטריון האולימפי, משכה ספורטאים רבים בגלל סך הפרסים הכספיים שחולקו בה. בתחרות היו שתי קטגוריות משקל: עד 57 ק"ג אמל הנשים ועד 73 ק"ג אצל הגברים.

בדרכה אל מדליית הכסף גברה נלסון לוי על ליסה גרבנר האוסטרית באיפון בסיבוב הראשון, המשיכה עם איפון על פרסיליה ג'נטו הצרפתייה ברבע הגמר, בחצי הגמר ניצחה את דיסטריה קרסניצ'י הקוסוברית, האלופה האולימפית מטוקיו. בקרב הגמר הפסידה לאתרי ליפרטילאני הגיאורגית, וסיימה במקום השני.

נלסון לוי אמרה: "אני שמחה לסיים את השנה על הפודיום ולעשות זאת בתחרות יוקרתית, זו המדליה השלישית שלי באליפויות אירופה ואני מאוד שמחה שהעבודה הקשה, ההפסדים והנצחונות, הובילו אותי לסיים את העונה עם מדליה נוספת באליפות אירופה. לצד השמחה יש גם אכזבה שלא הצלחתי לזכות בזהב ולהשמיע את התקווה, השמחה והאכזבה יתנו לי את המוטיבציה לחזור מהחופשה ולעשות את כל המאמצים כדי להצליח במשחקים האולימפיים בפריז".

תמנע נלסון לוי ג'ודוקא ישראלית. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
תמנע נלסון לוי ג'ודוקא ישראלית/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "אנחנו שמחים לסיים את שנת 2023 עם מדליה היסטורית ויוקרתית נוספת. תמנע מסיימת את השנה עם הישג משמעותי, מדלית כסף באליפות אירופה הפתוחה, הישג שאני בטוח שיתן לה עוד מוטיבציה לקראת השנה הבאה, השנה האולימפית. נבחרת הנשים מסיימת את השנה האיכותית ביותר שלה, הספורטאיות יצאו לחופשה קצרה ובעוד שבוע נחזור במלוא הכוח לקראת השנה שכולנו מחכים לה. זו הזדמנות מצוינת להודות לכל הצוות שלצידי ולכל הספורטאיות על מחוייבות ועבודה משותפת וללא פשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully