וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו כבש בכדור חופשי, אבל פרטיזן מעדה לפני הדרבי

עודכן לאחרונה: 16.12.2023 / 21:36

הקשר הישראלי סובב פנימה בדקה ה-44, אך קבוצתו הסתפקה ב-3:3 ביתי מול רדניצ'קי קראגויבאץ ומפגרת בשתי נקודות אחרי הכוכב האדום. ניצחון נוסף לרן בן שמעון, הפסדים לעומר אצילי ורז שלמה

לפני הדרבי, בכר והכוכב האדום חגגו ניצחון שישי ברציפות, 1:4 בחוץ על ספרטק סובוטיצה/ספורט1

ביברס נאתכו הבקיע הערב (שבת) את שערו השישי העונה בליגה הסרבית (לצד שבעה בישולים), אבל פרטיזן בלגרד מעדה לפני הדרבי הגדול ביום רביעי וסיימה ב-3:3 ביתי מול רדניצ'קי קראגויבאץ. האורחת כבר הובילה 0:2 בדקה ה-16, אבל מלך השערים סלדאניה צימק בדקה ה-39 עם שערו ה-13 ואחרי חמש דקות סובב נאתכו כדור חופשי אומנותי מ-18 מטרים מעל החומה ואל החיבורים. הישראלי הקפיץ בדקה ה-61 לסלדאניה שהשלים את המהפך, אבל ה-VAR התערב והשער נפסל בגלל נבדל. נאתכו הוחלף בדקה ה-70 ואחרי ארבע דקות פרטיזן ספגה, כשהמחליף כריסטיאן בליץ' מנע הפסד עם 3:3 בדקה ה-88. כעת לכוכב האדום 46 נקודות בפסגה ולפרטיזן 44, ערב משחק העונה.

* רז שלמה ממשיך לקבל קרדיט מאוסקר גרסיה בעמדת הקשר האחורי ושוב השלים 90 דקות, אבל לובן הפסידה בביתה 2:1 לסרקל ברוז' בגלל פנדל בדקה החמישית של תוספת הזמן ונמצאת במקום ה-15 והלפני אחרון בליגה הבלגית.

* עומר אצילי נכנס כמחליף בדקה ה-59 ולא מנע את הפסדה של אל עין 2:0 בבית לאל וואחדה. קבוצתו ירדה למקום החמישי בליגה של איחוד האמירויות, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה אל וואסל.

השער של ביברס נאתכו

* רן בן שמעון ממשיך לקדם את א.א.ק לרנקה בקדנציה השנייה שלו, כשהפעם קבוצתו הביסה 0:3 בחוץ את אתניקוס אכנאס ונמצאת כעת במקום השישי, שש נקודות מהפסגה. א.א.ק עם 10 נקודות מתוך 12 מאז הגעת המאמן הישראלי, פרה פונס (12) והמחליפים איבן טריצ'קובסקי (90+1) ורפא לופס (90+3) כבשו.

* בוריס קליימן ספג רביעייה בהפסדה של פאס יאנינה 4:2 בחוץ אצל העולה קיפיסיאס במחזור ה-14 בליגה היוונית. השתיים החליפו מקומות בעקבות התוצאה וכעת פאס יאנינה נועלת את הטבלה.

* סתיו נחמני פתח בהרכב סט. מירן והוחלף בדקה ה-69 בתיקו המאופס בבית מול מאת'רוול. מארק א'והרה החמיץ פנדל אחרי נגיעת יד בדקה ה-50 וסט. מירן איבדה את המקום השלישי בליגה הסקוטית להארטס שהדהימה את סלטיק עם 0:2 בחוץ.

* רז מאיר ישב על הספסל של ר.ק.ס ואלווייק ב-1:1 בחוץ מול אוטרכט. אקס מכבי חיפה, מיכיל קראמר, השווה בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וקידם את האורחת לפחות זמנית למקום ה-15 בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully