וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.12: ארסנל בדרך להחתים בלם פורטוגלי, רמסדייל יעזוב?

התותחנים צפויים להפעיל את סעיף השחרור של אינסיו מספורטינג ליסבון העומד על 51 מיליון ליש"ט, השוער מבוקש בניוקאסל וצ'לסי. מנצ'סטר יונייטד חושקת בסולאנקה, פארדס "רוצה לעבור לבוקה ג'וניורס"

מחוץ לקווים, 14.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

שמועות

* על אף הטענות של פפ גווארדיולה שקלווין פיליפס יישאר במנצ'סטר סיטי, באנגליה מדווחים שהקשר האנגלי מבוקש במספר קבוצות מהפרמיירליג וצפוי לעזוב כבר בחודש הבא.

* ארון רמסדייל מבוקש בניוקאסל וצ'לסי. ב"מירור" טוענים ששתי הקבוצות מחפשות גיבוי לשוערים הפצועים, כשהשוער האנגלי מחפש יותר דקות משחק מאז שדויד ראיה תפס את מקומו בין הקורות בארסנל.

* ב"מטרו" מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד עשויה להחתים את החלוץ שכבש מולה במחזור הקודם. דומיניק סולאנקה, חלוצה של בורנמות' שניצחה את יונייטד 0:3 בשבוע שעבר, נמצא על הכוונת של השדים האדומים.

* בלינגהאם הבא בדרך לאיטליה? ג'וב בלינגהאם, אחיו של ג'וד ושחקנה של סנדרלנד, מבוקש ביובנטוס, כך על פי "טוטו ספורט". באיטליה טוענים שהגברת הזקנה הצטרפה לליברפול וריאל מדריד שינסו להחתים את האנגלי הצעיר.

* תבצע מחטף לליברפול ומנצ'סטר יונייטד? ארסנל מתכננת להפעיל את סעיף השחרור של גונסאלו אינסיו, בלמה של ספורטינג ליסבון, העומד על 51 מיליון ליש"ט.

* לאנדרו פארדס שממעט לקבל דקות ברומא סיפר: "כשאפרוש אגור ברומא, אבל אני רוצה לעבור לבוקה ג'וניורס".

קלווין פיליפס, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הקשר שממעט לקבל דקות בדרך החוצה ממנצ'סטר סיטי. פיליפס/רויטרס

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17873 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
24976 משתתפים

* ב"דיילי סטאר" ובתקשורת הגרמנית סבורים שפאביו סילבה, חלוצה של וולבס, יעזוב את הקבוצה בחודש הבא. קבוצות רבות בבונדסליגה מעוניינות בשירותיו של החלוץ הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully