וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' שוב מול באיירן מינכן? לקראת הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות

הסיכוי הכי גבוה מבחינת הפריזאים הוא להיתקל גם הפעם באלופת גרמניה. סיטי ואינטר יכולות לשחזר את הגמר, כולן מחכות לקופנהאגן (13:00)

תקציר: נוטינגהאם פורסט - טוטנהאם 2:0/ספורט1

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות תיערך היום (שני, 13:00) בניון, שוויץ, ואת העניין תרכז שוב פריז סן ז'רמן. כמו בעונה שעברה, אלופת צרפת היא השם הכי גדול בין הלא מדורגות ושוב יש לה את הסיכוי הכי גדול לקבל את באיירן מינכן שהדיחה אותה בשלב הזה אשתקד. אינטר, שהעפילה כסגנית בעונה שעברה והגיעה עד לקרב על הגביע, נמצאת גם היא בצד הלא מדורג ועשויה לשחזר את הגמר מול מנצ'סטר סיטי.

ספרד היא המדינה הדומיננטית בשמינית הגמר, עם ארבע נציגות שסיימו כולן כראשי בית. לאיטליה שלוש נציגות שעלו כסגניות, גם לגרמניה שלוש נציגות, לאנגליה שתיים בלבד הפעם ועוד ארבע מדינות שלחו קבוצה אחת לשלב הבא: צרפת, הולנד, פורטוגל ודנמרק.

מדורגות: באיירן מינכן, ארסנל, ריאל מדריד, ריאל סוסיאדד, אתלטיקו מדריד, בורוסיה דורטמונד, מנצ'סטר סיטי, ברצלונה.

לא מדורגות: קופנהאגן, פ.ס.וו איינדהובן, נאפולי, אינטר, לאציו, פריז סן ז'רמן, ר.ב. לייפציג, פורטו.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי עם הגביע, גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
היכן יעבור מסע ההגנה על התואר של ארלינג הולאנד ומנצ'סטר סיטי?/רויטרס

כזכור, בהגרלה הזו עדיין לא יכולות להיפגש קבוצות מאותה מדינה ולא קבוצות שהיו יחד באותו בית, כך שבאיירן מינכן לא תוכל לקבל את ר.ב. לייפציג וגם לא את קופנהאגן. גם דורטמונד כמובן לא תוכל לפגוש את לייפציג, אך פרט לנציגות הבונדסליגה אין התנגשויות נוספות. הבווארים יוכלו לשחזר את שמינית הגמר מול פריז סן ז'רמן מהעונה שעברה.

על פי ההסתברויות, לפ.ס.ז' כאמור הסיכוי הכי גבוה לפגוש את באיירן (17.34 אחוזים) ולמנצ'סטר סיטי הסיכוי הכי טוב לקבל את קופנהאגן, היריבה המועדפת על כל המדורגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully