וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז כרמי: "שוער בכיר לנתניה? מנסה להתנתק, אחרי כל טעות יש רחשים"

16.12.2023 / 11:55

השוער התייחס למאבק על ההרכב עם תומר צרפתי: "שוער אוהב שקט, אבל גם בארסנל יש שניים מצוינים. התחרות דוחפת אותנו". כעת הוא מחכה למכבי תל אביב: "נסתכל להם בלבן של העיניים" (ראשון, 20:00, ספורט3)

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי נתניה, שניצחה במחזור הקודם את הפועל באר שבע משער דרמטי של אחמד סלמן בדקה ה-97, תגיע מחר (ראשון, 20:00, ספורט3) למשחק חוץ קשה מאוד נגד מכבי תל אביב שנמצאת בכושר מצוין. רק אחרי האימון המסכם הערב יוחלט סופית מי מבין השחקנים שאינם כשירים לחלוטין יתלבש למשחק. גם זהות הזר השישי שישאר מחוץ לסגל תיקבע אחרי האימון הערב כאשר במידה וראצ'יד צ'ירינו יסיים אימון מלא ויהיה כשיר, מסתמן שאיגור זלטאנוביץ' שוב ישאר בחוץ לקראת מכירה אפשרית ועזיבת המועדון בינואר.

מי שלא מרבה להתראיין ולדבר הוא השוער רז כרמי, שפתח את העונה כשוער שני לתומר צרפתי אך נכנס להרכב מהמחזור השלישי ומאז הוא השוער הראשון של רן קוז'וך ואלמוג כהן. כרמי דיבר לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ונשאל על העובדה שנתניה פתחה את העונה עם שני שוערים שאין להם הרבה ניסיון ודקות משחק בליגת העל: "זה מרגיש שמאמינים בנו. אנחנו פה כמה שנים, גם אני וגם תומר צרפתי. מכירים אותנו ויודעים את היכולות שלנו, ואנחנו רק צריכים להוכיח בכל משחק ובכל אימון שאנחנו ראויים להיות פה".

על כך בנתניה לא הצהירו בתחילת העונה מי השוער הראשון ומי השני ועל התחרות בינו לבין תומר צרפתי: "מבחינת תחרות, זה דוחף גם אותי וגם את תומר, להראות שכל אחד מאיתנו ראוי להיות השוער הראשון ושיסמכו עליו. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו. אני מנסה להוכיח בכל אימון שאני ראוי".

רז כרמי שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
השתלט על אפודת השוער הראשון. כרמי/ברני ארדוב

כרמי נשאל האם שוער לא צריך לקבל את הבטחון שהוא השוער הראשון כדי לא להרגיש מאוים והשיב: "שוער אוהב שקט, אין ספק ואני מבין את זה, אבל גם בארסנל יש גם את דויד ראיה וגם את ארון רמסדייל, שני שוערים מצוינים והמאמן משחק איתם כשפעם אחד פותח ופעם השני. בסופו של דבר כל אחד רוצה לשחק ולהוכיח שמקומו על המגרש, מי שבאמת יהיה טוב יקבל את המפתחות".

על הדיבורים שנתניה צריכה להביא בינואר שוער בכיר יותר: "אני מנסה לנתק את עצמי כמה שאפשר. ברור שיש רעשי רקע, אבל זה חלק מהמקצוע וצריך לדעת להתמודד עם זה. שוערים זה עם שעל כל טעות פתאום מתחילים דיבורים ויש רחשים. צריך לדעת להתנתק כמה שאפשר ולנסות להתמקד בעצמך ובעבודה שלך בשער ולעשות הכי טוב בשביל הקבוצה. זאת הרגשה מבאסת לעבוד משחק שלם ופתאום לקבל גול משום מקום, זה אכזרי ולא נעים, אבל פה באמת צריך להראות אופי. אין מה לעשות, עד עכשיו היינו בצד שרק קיבל בדקות האחרונות, ובשבוע שעבר זה התהפך לטובתנו ואני מקווה שנהיה בצד המנצח ולא בצד שמאבד נקודות".

על ההחלטה שלו להישאר בנתניה בקיץ: "שוער בסופו של דבר תמיד רוצה לשחק כי אתה צריך לצבור את הניסיון או החספוס הזה. הייתי פה עם דני עמוס ואיתמר ניצן, שהם שוערים מעולים ולמדתי מהם הרבה. חיפשתי את הדרך שלי, לא ידעתי בקיץ מה יהיה ובסופו של דבר הכל הסתדר. נשארתי פה שנה חמישית, אני שמח להיות פה ואני מוקיר תודה בכל יום שאני בא לפה ומתאמן ברמה כזאת גבוהה. רק אצטרך להוכיח את עצמי בכל פעם מחדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רן קוז'וך ושחקני מכבי נתניה חוגגים עם אחמד סלמן. ברני ארדוב
יזניק את נתניה לדרך חדשה? השחקנים חוגגים מול הפועל באר שבע/ברני ארדוב

על התפרצות הרגשות של כולם אחרי הניצחון נגד באר שבע: "זה היה ניצחון מאוד חשוב, כי חזרנו מהמלחמה עם תיקו והפסד כואב למכבי פתח תקוה אחרי שהיינו יותר טובים. היינו צריכים את שלוש הנקודות כדי לקבל קצת אוויר וביטחון. אני מקווה שזה באמת ייתן לנו בוסט להמשך המשחקים הקרובים, כי בליגה הזאת כל משחק הוא קשה. ביום ראשון אנחנו פוגשים את מכבי תל אביב ונצטרך להיות בשיאנו".

על ההכנה לקראת משחק נגד מכבי תל אביב וערן זהבי שנמצא בכושר מצוין: "ערן בכושר מעולה, אבל אני מאמין בקבוצה ומאמין בעצמי. ננסה להיות כמה שיותר מרוכזים ואנחנו לא באים לבלומפילד רק כדי להשתתף במשחק, אלא כדי להסתכל למכבי תל אביב בלבן של העיניים ולקחת נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully