וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך קובי בריאנט "שכנע" את כוכב הבייסבול לחתום בל.א. דודג'רס

בפגישה עם שוהיי אוטני, הדודג'רס הציגו סרטון מ-2017 עם מסר אישי שבו הכוכב המנוח קרא לו להגיע לקבוצה. זה הסתיים עם החוזה הגבוה בתולדות הספורט

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

עוד בימי חייו, ובוודאי גם לאחר מותו הטרגי בהתרסקות מסוק ב-2020, קובי בריאנט היווה השראה עבור רבים בגלל מוסר העבודה יוצא הדופן שלו. בריאנט נחשב גם לאחד הסמלים הגדולים של העיר לוס אנג'לס בעקבות 20 שנותיו ככוכב הלייקרס, ונדמה שההשפעה שלו על ספורטאים בכירים ועל העיר כולה נמשכת גם קרוב לארבע שנים אחרי מותו.

בשבוע שעבר חתם שחקן הבייסבול היפני שוהיי אוטני בלוס אנג'לס דודג'רס שהעניקה לו את החוזה היקר בהיסטוריה של הספורט - 700 מיליון דולר לעשר השנים הקרובות. אוטני חצה את הכביש מהקבוצה השנייה בעיר, ל.א. איינג'לס, וב-ESPN חשפו את אחת הטקטיקות של הדודג'רס ששכנעו אותו לחתום בשורותיהם.

שחקן הבייסבול שוהיי אוטני מוצג כשחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Meg Oliphant, GettyImages
המסר האישי עשה את שלו. אוטני/GettyImages, Meg Oliphant

בפגישה שנערכה עם אוטני בתחילת חודש דצמבר, הדודג'רס הציגו לו סרטון מ-2017, הפעם שעברה שבה ניסתה הקבוצה להחתים את אוטני, ובו בריאנט פונה אל היפני באופן אישי וקורא לו להגיע לדודג'רס: "כדאי לכך לבוא ללוס אנג'לס לא רק כי זו עיר של אלופים, אלא כי זה המקום הטוב ביותר לזכות בו באליפות, עם הדודג'רס".

אוטני נותר המום מהסרטון שנמשך כדקה, ובהמשך שיתף כי הסרטון נתן לו הרגשה מיוחדת ושהמסר היה חזק ונוגע. ב-ESPN בהחלט תיארו את הצגת הסרטון כאחד מרגעי השיא של הפגישה, ו"כי הסרטון הזה יישב לאוטני בראש בעשר השנים הקרובות".

הדודג'רס ניסו להחתים את אוטני בן ה-29 כבר ב-2012, אז היה בתיכון, כאשר הם רצו שיהפוך ליפני הראשון שמדלג על הליגות המקצועיות ביפן וישר מגיע לארצות הברית. זה לא הסתייע, וכאשר הגיע ל-MLB ב-2017 והם ניסו להחתימו שוב, הם לא הספיקו להציג לו את הסרטון מבריאנט שהוכן אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully