וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת בוחנים אפשרות כניסה של 5,000 אוהדים בליגת העל

עודכן לאחרונה: 16.12.2023 / 20:31

דריקטוריון המנהלת בוחן את שינוי ההנחיות, הערכה כי הקבוצות יסכימו אחרי דחיית מתווה ה-1,000. אם יאושר, צפוי להיכנס כבר במחזור אמצע השבוע. דניאל נגראנו, משחקני הפוקר המובילים בעולם, התייצב לצד ישראל: "חמאס אינו בן בריתכם. הם היו שורפים אתכם ועורפים את ראשכם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

עשרה שבועות בדיוק חלפו מאז טבח ה-7 באוקטובר ופרוץ מלחמת "חרבות ברזל", ובספורט העולמי והישראלי ממשיכים לעקוב אחרי האירועים. כאן נספק עדכונים שוטפים בנוגע לסיפורים והאירועים הבולטים המקשרים בין הספורט למלחמה.

קהל מכבי תל אביב. אריאל שלום
בקרוב במגרשים? אוהדים ביציעים/אריאל שלום

19:29: לפני שריקת הפתיחה למשחק נגד בני סכנין, בית"ר ירושלים קיימה טקס מיוחד לכבוד כוחות הביטחון, אליו עלו נציגי צה"ל, משטרת ישראל, לוחמי אש, מד"א וזק"א.

18:55: דירקטוריון המינהלת יתכנס כדי לבחון האם לקבל את שינוי ההנחיות ולאפשר כניסה של 5,000 אוהדים בליגת העל. ההערכה היא שהקבוצות יסכימו הפעם אחרי שדחו את מתווה ה-1,000 בשבוע שעבר. אם מחר יאושר השינוי, קרוב לוודאי שייכנס לתוקף כבר במחזור אמצע השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דניאל נגראנו, שחקן פוקר. JB Lacroix, GettyImages
"צה"ל הם שומרי הסף": נגראנו/GettyImages, JB Lacroix

9:00: דניאל נגראנו, אחד משחקני הפוקר המובילים בעולם, שיתף נאום של העיתונאי כריס קואומו בנוגע למלחמה והתייצב לצד ישראל. "צה"ל הם שומרי הסף הנלחמים מלחמה קריטית שהם חייבים להכריע", כתב בטוויטר נגראנו הקנדי, "חמאס לא רוצה שלום ולא יפסיק להיות פראי כנגד ישראל. זה לא קשור לישראל, אלא לאידאולוגיה שמחנכת מגיל צעיר שכל היהודים בעולם הם כלבים שצריך להרוג. מהללים מות קדושים וכשילדים מתים כמחבלים מתאבדים זו ברכה עבורם. החשש מאסלאם קיצוני נובע מהיגיון. כשהם קוראים מוות למערב, ליהודים ולכל מי שאינו מוסלמי, אנחנו צריכים להאמין להם ולא לחיות באשליה שהם לא התכוונו לזה כך, כי הם כן. הטיקטוק משבש את המוח לכל כך הרבה אנשים שמנסים להצדיק את המעשים האלה, חמאס אינו בן ברית שלכם, חמאס היה עורף את ראשכם ושורף אתכם בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully