וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה 123:137 את אינדיאנה, דני אבדיה קלע 6 נקודות

ערב מוצלח קבוצתית וחלש אישית לישראלי, שב-25 דקות הוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. קוזמה ופול הובילו לניצחון רביעי העונה אחרי שישה הפסדים רצופים, טריפל דאבל לטיוס ג'ונס

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

אחרי שישה הפסדים רצופים, וושינגטון וויזארדס סוף סוף רשמה הלילה (בין שישי לשבת) את ניצחונה הרביעי העונה כשגברה 123:137 על אינדיאנה פייסרס ושיפרה את מאזנה ל-20:4. דני אבדיה היה רחוק מהלבריק ב-25 הדקות שקיבל על הפרקט והסתפק ב-6 נקודות, אולם חבריו לחמישייה דאגו להעניק לאוהדים בבירה ערב אחד של נחת וניצחון ביתי ראשון מאז משחק הבית הראשון של העונה מול ממפיס אי שם בסוף אוקטובר.

הפורוורד הישראלי קלע את ארבע מתשע הנקודות הראשונות של המארחת, אך הפתיחה הייתה שייכת לאינדיאנה. דווקא כשנראה שהפייסרס בדרך לעוד ניצחון על הוויזארדס האומללים, המארחת הפכה את הקערה על פיה עם רבע שני מדהים של 18:39 ויתרוון 55:69 בירידה להפסקה.

וושינגטון המשיכה להגדיל את ההפרש גם ברבע השלישי וסיימה אותו ביתרון 87:108. אבדיה קלע את סל השדה השני שלו וקבע 92:113, ולקראת דקות הסיום כשהקבוצות הבינו לאן נושבת הרוח, המאמנים הרשו לעצמם להוריד את השחקנים המובילים ולתת לשחקנים מקצה הספסל לחוות זמן מגרש.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס/GettyImages, Scott Taetsch

דני אבדיה כאמור סיים עם 6 נקודות אך באחוזים רעים (2 מ-9) מהשדה. הוא הוסיף על כך 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ואיבוד אחד. קייל קוזמה קלע 31, ג'ורדן פול הוסיף 30 ו-8 אסיסטים באחד ממשחקיו הטובים עד כה בקבוצה וטיוס ג'ונס רשם טריפל דאבל של 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. קורי קיספרט תרם 23 מהספסל.

הסנטר המחליף אייזיה ג'קסון הצטיין אצל הפייסרס עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים, טייריס הליברטון רשם משחק פושר ביחס לסטנדרטים שהציב לאחרונה עם 19 נקודות ו-11 אסיסטים.

זהו היה המפגש השני העונה בין הקבוצות, כאשר במשחק הראשון שפתח את העונה עבור שתי הקבוצות ניצחו הפייסרס בביתם. שתי הקבוצות תיפגשנה פעם נוספת ב-11 בינואר באינדיאנה. וושינגטון כעת יוצאת למסע של ארבעה משחקי חוץ במערב שיחל אצל פיניקס מול האקס בראדלי ביל, הפייסרס יתארחו במשחקם הבא אצל מוליכת המערב מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully