וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה על הבשורה שענבר היימן נרצחה: "התקוות נגוזו, בשורה קשה"

לאחר שנחטפה מהמסיבה ברעים והוחזקה בשבי חמאס, נודע על מותה של ענבר היימן בת ה-27. מכבי חיפה: "ענבר שלנו, תהיי חסרה לנו ביציע". ורדר ברמן: "תדהמה גדולה"

תקציר: פנאתינייקוס - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

משפחתה של ענבר היימן הודיעה היום (שבת) כי נרצחה בשבי חמאס. היימן, בת 27, נחטפה מהמסיבה ברעים והוחזקה בידי ארגון הטרור, עד שהתברר היום על מותה. המשפחה תשב שבעה ברחוב חדרה בעיר פתח תקוה.

כזכור, סיפורה של ענבר התפרסם ברחבי הארץ לאחר שהבעלים של דירת השותפים בה התגוררה בחיפה דרש לקבל את החלק שלה בדמי השכירות. קבוצתו האהובה מכבי חיפה נכנסה לתמונה, והודיעה כי תממן להיימן דירה למשך שנה: "ענבר יקרה! המשפחה הירוקה מחכה לך בבית ובסמי, מתפללים לשלומך, רק תחזרי אלינו בשלום".

לאחר מכן בעל הדירה אמר כי סירב לקבל את הכסף שהוצע לו והכחיש את הטענות ("הוציאו את דבריי מהקשרם") אבל המחויבות של המועדון הירוק לאוהדת של הקבוצה ריגשה את חובבי הכדורגל. היום מכבי חיפה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "תפילות ותקוות נגוזו, כואבים על הבשורה הקשה. מועדון הכדורגל מכבי חיפה מרכין ראש ומשתתף בצער המשפחה. ענבר שלנו, תהי חסרה לנו ביציע. יהי זכרך ברוך".

ענבר היימן נחטפה ונרצחה בשבי חמאס. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ענבר היימן נחטפה ונרצחה בשבי חמאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
דיוקנה של ענבר הימן ז"ל. גל יניב רחימי, אתר רשמי
דיוקנה של ענבר היימן שהושחת אמש במושבה הגרמנית בחיפה/אתר רשמי, גל יניב רחימי

גם ורדר ברמן ביקשה לאחר אותה שבת מקוללת את עזרת הציבור במציאת ענבר: "ענבר נעדרת מאז תקיפת החמאס בשבת. בת ה-27 סייעה בפסטיבל בדרום הארץ ונחטפה בידי טרוריסטים. ענבר היא אוהדת של מכבי חיפה. אוהדי המועדון קרובים מאוד לאלו של ורדר ברמן. הוא ידועה על ידי חבריה כאישה שתמיד מסייעת ועוזרת. אם מישהו יודע איפה ענבר או מזהה תמונה שלה, בבקשה צרו קשר". היום ורדר ברמן צייצה: "בתדהמה גדולה נודע לנו על מותה של ענבר היימן, שנחטפה על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר ונרצחה בשבי. מחשבותינו עם משפחתה וחבריה בזמנים קשים אלו".

ממטה החטופים נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת היימן. ענבר היימן, מחיפה, בת 27 במותה. בחורה מחוננת, מלאת אהבה והכלה עם נתינה אין סופית. בחורה יצירתית ומלאה בשמחת חיים. ענבר היא חובבת אומנות מושבעת. אומנית גרפיטי וגם למדה במגמת קולנוע בתיכון והיא אוהדת של מכבי חיפה. היא הכירה את בן זוגה נועם אלון בלימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה לפני כמעט שנתיים. החודש הם היו אמורים להתחיל את שנתם הרביעית בלימודים.

"ענבר הייתה מלאה באהבה ונתינה. בשבת השחורה היא תכננה ללכת למשחק כדורגל עם בן זוגה ולנסוע לנופש בסיני. ענבר היימן הייתה בפסטיבל הטבע ברעים, היא ברחה מהמסיבה יחד עם שני הבחורים עד שנתפסה על ידי מחבלים רכובים על אופנוע. ענבר הותירה אחריה שני הורים ואח". יהיה זכרה ברוך.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully