וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ס. רמת השרון הנחילה למכבי ראשון לציון הפסד בכורה בליגת הכדוריד

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 18:25

המוליכה רשמה 32:35 בבית מכבי, והיא סופרת מאזן של שבעה ניצחונות ותיקו. הפועל אשדוד שנייה אחרי 26:30 על הפועל רמת גן, יואב בלדר שב מהלחימה וכבש שער בכורה העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

המחזור השמיני בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי). המוליכה א.ס רמת השרון (15 נקודות) השיגה ניצחון שביעי והנחילה הפסד בכורה לאלופה מכבי ראשון לציון, עם 32:35, בבית מכבי. שתי הקבוצות הגיעו למפגש המסקרן עם מאזן של שישה ניצחונות ותיקו - והוא ענה על הציפיות, כלל מהפכים וסיומת נהדרת של הקבוצה של עידן מימון, שקיבלה 8 שערים מרם טורקניץ. האלופה (13 נקודות) שירדה למקום השלישי, קיבלה 10 שערים מירמי סידי.

למקום השני טיפסה הפועל אשדוד (14 נקודות), סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה, שהשיגה את ניצחונה השביעי העונה - 26:30 מול הפועל רמת גן, היחידה בליגה ללא נקודות. יואב בלדר שב מהלחימה בגבול הצפון הישר להתמודדות, ואף כבש שער בכורה העונה בליגה.

גם הפועל ראשון לציון (22:38 על מכבי תל אביב) ומ.כ חולון (30:31 על בני הרצליה) קרובות להבטיח כניסה רשמית לשישייה, כשלשתיהן 12 נקודות והן צמודות במקומות 4-5.

שחקן א.ס. רמת השרון איתי שנפלד. גלעד בוניס, רמת השרון, אתר רשמי
קרב הצמרת עמד בציפיות. שנפלד/אתר רשמי, גלעד בוניס, רמת השרון

א.כ. נס ציונה (7 נקודות) השיגה ניצחון ביתי ראשון העונה, 26:32 על מכבי קרית מוצקין, ועלתה למקום השישי. בחלק התחתון, רשמה אס"א תל אביב 30:33 על הפועל קרית אונו.

ניצחון משמעותי לאס"א ת"א במפגש החלק התחתון בקרית אונו - 33:30. אס"א כבר עם 4 נקודות, ואונו במקום הלפני האחרון עם 2 בלבד (עם חזרת הליגה - נקבע כי תהיה יורדת אחת, במקום שתיים).

המחזור היום מכניס אותנו ליישורת לקראת סיום הסיבוב הראשון. ביום שני במחזור ה-9 - דרבי שרוני - רמת השרון מארחת את הרצליה, מוצקין מארחת את האלופה מכבי ראשל"צ, אס"א ת"א - נס ציונה, הפועל ר"ג - הפועל ראשל"צ, חולון מול אשדוד ומכבי ת"א - הפועל קרית אונו. בשישי הבא ייערך המחזור ה-10, ולאחריו ביום רביעי (ה-27 בחודש) המחזור ה-11 שישלים את הסיבוב הראשון והחלוקה לשלב הבתים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully