וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מלך השערים: ערן זהבי נבחר לשחקן המחזור בקונפרנס ליג

חלוץ מכבי תל אביב קיבל את מירב הקולות בסקר שנערך באתר של אופ"א. הקדים את אדין דז'קו וכן את ז'וזואה, אקס הפועל באר שבע

תקציר: גנט - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה אמש (חמישי) 1:3 את גנט, עקפה אותה וסיימה על חשבונה במקום הראשון בבית בקונפרנס ליג בדרך לשמינית הגמר, אבל לא רק הצהובים רשמו הישג יוצא מן הכלל. מכבי תל אביב למעשה סיימה קמפיין היסטורי בזכות חמישה ניצחונות משישה משחקים, אף קבוצה ישראלית בעבר לא הגיעה ל-15 נקודות בשלב בתים אירופי, אבל גם ערן זהבי שכבש צמד הוסיף לרזומה העשיר שלו עוד שתי נקודות ציון משמעותיות במיוחד.

זהבי, שהגיע אתמול ל-19 שערים בכל המסגרות העונה במדי מכבי תל אביב, בזכות שני השערים מול גנט הפך למלך שערי שלב הבתים של הקונפרנס ליג עם חמישה שערים. אמנם הוא לא מדורג לבד, אלא עם שני שחקנים נוספים שכבשו חמישה שערים כל אחד, אבל מבין השלושה הוא היחיד שלזכותו בישול ולכן הוא הוכתר למלך השערים. כעת הוא גם הזוכה בפרס שחקן המצטיין של מחזור ההכרעה בקונפרנס ליג.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מצטיין המחזור ומלך השערים. ערן זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בסקר שנערך באתר אופ"א ביממה האחרונה, זהבי זכה למירב הקולות ונבחר לשחקן המחזור השישי בזכות הצמד שלו והניצחון החשוב של מכבי תל אביב, בזכותו דילגה על שלב הפלייאוף ותשוב למפעל רק בשמינית הגמר בחודש מארס. זהבי הקדים את אדין דז'קו שכבש גם כן צמד אמש, בריאן היינן מגנק וגם את ז'וזואה, אקס הפועל באר שבע שבישל פעמיים בניצחון הגדול של לגיה ורשה 0:2 על אלקמאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully