וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "לא חושב להתפטר, אך אם לא נזכה בשום תואר כנראה אעזוב"

אחרי שני ההפסדים הרצופים, מאמן ברצלונה הבהיר לקראת המשחק נגד ולנסיה: "חדר ההלבשה במצב טוב, אני מאוד מאמין בשחקנים ובפרויקט. אנחנו רק בדצמבר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

ברצלונה תתארח מחר בוולנסיה (שבת, 22:00) וזה עשוי להיות משחק קריטי בעונה שלה. הבלאוגרנה במקום הרביעי ב"לה ליגה" אחרי 16 משחקים ואחרי שני הפסדים, לג'ירונה ולאנטוורפן בליגת האלופות, אין ספק שכסאו של צ'אבי כבר התחיל להתנדנד.

אתמול אף דווח על כך שצ'אבי הסתכסך גם עם דקו וכי אט-אט הוא מאבד שליטה על הקבוצה, אחרי ששחקנים התלוננו על כך שהם מתקשים להציג יכולת טובה תחתיו ומתחילים לאבד סבלנות מהמצב. היום במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם העטלפים הוא הגיב לראשונה על הדיווחים האחרונים לפיהם זעזוע עשוי להתבצע בקרוב בברצלונה.

מאמן ברצלונה, צ'אבי. Angel Martinez, GettyImages
לא מתכוון להתפטר, אבל מודע למצב. צ'אבי/GettyImages, Angel Martinez

צ'אבי הבהיר שהוא לא חושב כלל על האפשרות שיתפטר מאימון הקבוצה, אבל אמר: "אני מרגיש טוב ומתרגש מהמחשבה על כך שאנחנו יכולים לעשות המון דברים טובים השנה. אין לי מחשבות על התפטרות ואני מאמין יותר מתמיד בפרויקט הזה ובשחקנים בסגל. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם הנשיא, עם דקו ואני לא קורא את מה שכותבים או אומרים בתקשורת.

"נגד ג'ירונה שיחקנו מצוין ואני מזכיר שגם בעונה שעברה לא התחלנו בצורה טובה, ובסופו של דבר זכינו באליפות", המשיך צ'אבי, "דברים לא הולכים להשתנות, על אף מה שנכתב בתקשורת, אבל עלינו להישאר מאוחדים. חדר ההלבשה במצב טוב, השחקנים מתאמנים מצוין וכולנו ביחד בזה עד המוות. גם האוהדים איתנו. אם לא נזכה בשום תואר עד סיום העונה, אז כנראה שהמאמן יהיה זה שצריך לעזוב, אבל אנחנו רק בדצמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully