וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "מכבי תל אביב עייפה? היא עדיין הקבוצה הטובה בליגה שלנו"

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 12:57

מאמן נתניה דיבר לקראת המפגש עם המוליכה בראשון: "נצטרך לעשות התאמות". על קבוצתו: "החלפנו חמישה שחקני מפתח, לוקח זמן להתחבר מחדש"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אחרי שרשמה ניצחון דרמטי במחזור האחרון על הפועל באר שבע, תנסה מכבי נתניה לחבר ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה. אלא שזה יהיה סופר קשה בהתחשב בעובדה שהקבוצה תגיע ביום ראשון למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב המוליכה בבלומפילד.

"דיברנו על זה לפני באר שבע והבנו מה הדברים שאנחנו צריכים להביא אקסטרה למשחקים בשביל לנצח אותם", אמר המאמן רן קוז'וך לקראת המשחק. "אני שמח שזה קרה נגד באר שבע, אבל נצטרך להמשיך להביא אותם כי אם לא, אז מהר מאוד נחזור למצב שלא ננצח משחקים".

על המפגש מול מכבי תל אביב שמגיעה אחרי טיסה ועומס המשחק באירופה: "אני פחות מסתכל על זה. מכבי היא קבוצה מצוינת, מאומנת מאוד, עם שחקנים מוכשרים ובטוח הקבוצה הכי טובה בליגה שלנו כרגע. מצפה לנו חתיכת משחק ונצטרך לעשות את ההתאמות ונצטרך להבין לאן אנחנו לוקחים את המשחק הזה. אני מאמין שאם נוכל ונצליח להחזיק את המשחק, נוכל לחזור עם נקודות".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כל תוצאה מלבד הפסד תהיה הישג נהדר. רן קוז'וך/ברני ארדוב

מאמן נתניה נשאל לגבי ההצלחות האדירות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב אמש במפעלים האירופיים והשיב: "קודם כל זו גאווה, גם מכבי תל אביב וגם מכבי חיפה עשו הישגים אדירים. וגם לאור המצב, היה לשתי הקבוצות לא פשוט, כי הזרים לא היו כאן לתקופה מסויימת אז שאפו ענק. באירופה ההצלחה של קבוצות ישראליות בסופו של דבר תשפיע על כל הליגה הישראלית".

על המאזן הלא מחמיא של נתניה נגד מכבי תל אביב בבלומפילד: "אני לא חושב שלמאזן יש השפעה, אנחנו קבוצה אחרת, מכבי תל אביב קבוצה אחרת, לטובה. זה משחק נתון, צריך לבוא ולעשות את ההתאמות בהתאם ליריב ועדיין לשחק את הכדורגל שלנו ולנסות להשפיע באמצעותו על המשחק ובע"ה לחזור עם נקודות".

קוז'וך נשאל על החלק הקדמי של היריבה ובמיוחד על ערן זהבי שנמצא בכושר אדיר והשיב: "ערן הוא שחקן אדיר, הוא גולר משכמו ומעלה. אבל אני חושב שלמכבי תל אביב יש עוד הרבה שחקנים איכותיים, אם זה דן ביטון, דור פרץ, קניקובסקי, מילסון והרשימה עוד ארוכה. בסופו של דבר ההסתכלות בצד ההגנתי צריכה להיות עלינו עם העקרונות שמכבי תל אביב דובקת בהם ובלי קשר לשחקן כזה או אחר. המון תנועות עומק, המון תנועה ללא כדור והמון סבלנות במשחק ההתקפה שלהם. נצטרך להיות שם בגדול אם אנחנו רוצים לחזור עם משהו מבלומפילד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איתמר שבירו, איגור זלאטנוביץ', שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעקצו בבלומפילד? שבירו וזלאטנוביץ'/ברני ארדוב

על כך שהוא עדיין לא מצליח למצוא את ההרכב האידיאלי ומחפש הרכב יציב יותר בקבוצתו: "לא רציתי לגעת בדברים האלה, כי כשאתה בתקופות לא טובות זה נשמע כתירוצים. הקבוצה הזאת החליפה חמישה שחקני מפתח, שחקנים מובילים במכבי נתניה ובכדורגל הישראלי. עדן קארצב, פטריק טוואמסי, רז שלמה, עומרי גאנדלמן ואיתמר ניצן. לקבוצות לוקח זמן להתחבר מחדש ואני יכול להגיד שכן מצאתי את הנוסחה ואני לומד כל יום מחדש על הקבוצה שלי ואני כן מרגיש שמצאנו את הנוסחה. לראייה, יש לנו הרבה חסרונות, בהרבה משחקים בעונה הזאת, גם כאלה שלא ניצחנו אבל שלטנו במשחק בצורה אבסולוטית. ההבנה שצריך לנצח את המשחק ולא רק לשלוט בו, זה משהו שהוא חיסרון שהיינו צריכים לתקן ולשפר. בכל מה שקשור לאיזון בין השחקנים או בשיטת המשחק ובסגנון המשחק אנחנו שם".

על חלוקת העומסים לקראת הלו"ז הצפוף שמצפה לקבוצות ליגת העל: "אני לא חושב שמצאתי את ה-11 שלי, אלא שפשוט אני לא חושב שיש הבדל. ברגע שהקבוצה יודעת מה היא רוצה מעצמה ואיך היא צריכה לשחק, זה באמת פחות משנה מי משחק. אני יכול להגיד שהרוב הכמעט מוחלט של השחקנים פה, הוא באותה רמה טובה. יש פה שחקנים מיוחדים, שחקנים טובים וכשהגישה טובה, הדרך נכונה והשחקנים מאמינים בה והם מאמינים, והם יודעים מה רוצים מהם".

"אתם רואים לבד, כשעוז בילו ובר כהן יוצאים, מקסים וסלמן נכנסים ומנצחים. סטניסלב בילנקי יוצא ואיתמר שבירו נכנס ועושה את אותן פעולות עומק ומגיע לאותם מקומות. אני חושב שזה משהו שהוא יתרון עבורנו כל עוד נבין שלכל אחד מאיתנו יש חלק בהצלחה של הקבוצה".

לסיום התייחס המאמן לאיבודי הנקודות במחזורי הפתיחה: "פתחנו את העונה לא טוב, אבל עדיין זו הפתיחה הכי טובה של מכבי נתניה בשנתיים האחרונות. עדיין, יש לנו חוב כלפי עצמנו וכלפי הקהל שלנו. אנחנו רוצים להיות במקום אחר והבנו כמה דברים על עצמנו מאז שחזרנו מהמלחמה. אבל זו דרך שאנחנו צריכים לעבור, תוך כדי שאנחנו צריכים להביא ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully