וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ריקו: "רוצה לחזור לשגרה ולהרגיש שוב כמו כדורגלן"

שוער פריז סן ז'רמן, שנפל מסוס ובמשך כשלושה שבועות היה בקומה, מספר אחרי שיקום ארוך: "הרופאים הצילו את חיי, אני מצפה שבקרוב יאשרו לי לעשות עוד דברים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

סרחיו ריקו אמור היה להיות גם העונה השוער המחליף של פריז סן ז'רמן, אבל לפני קצת יותר מחצי שנה נפל מסוס במהלך רכיבה ואושפז במצב קשה בבית החולים. הוא היה בקומה כשלושה שבועות, אבל שרד שעות קריטיות, ביחד עם הרופאים נלחם על חייו ולשמחת כולם התעורר.

בסוף נובמבר הוא זכה לקבלת פנים חמה ומרגשת מאוהדי פריז סן ז'רמן במשחק הבית נגד ניוקאסל והיום (שישי), אחרי שיקום ארוך וכשהוא עדיין לא מורשה לשוב לאימוני כדורגל, התראיין והצהיר על מטרתו לשוב לפעילות.

סרחיו ריקו מתקבל בתשואות בפריז

ריקן בן ה-30 התראיין ל"COPE" הספרדי וסיפר את אשר עבר עליו בחודשים האחרונים: "אני לוקח את המצב החדש בצורה רגועה, כי זה לא בשליטתי. אם זה היה תלוי בי, אז כבר הייתי חוזר לאימונים, אבל אני עוקב אחר כל ההוראות מהרופאים, הם אלו שהצילו את חיי ואעשה כל מה שהם יבקשו ממני".

הרופאים חשפו בזמנו כי חייו של ריקו ניצלו גם בזכות המיקום של הפגיעה בצווארו - מרחק חצי ס"מ מפגיעה קטלנית שכנראה הייתה מובילה למותו. על כך אמר: "היה לי קשה לדבר אחרי הקומה ואיבדתי 20 ק"ג ממשקלי, אבל אני מצפה לאישור מהרופאים שיאפשרו לי לעשות יותר דברים, כי אני מרגיש טוב. אני רוצה לחזור לשגרה ולהרגיש שוב כמו כדורגלן. ירדתי מ-92 ק"ג ל-73, אבל עכשיו אני כבר במשקל של 88 ק"ג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סרחיו ריקו עם אשתו. רויטרס
ריקו ואשתו ביום השחרור מבית החולים/רויטרס

ריקו גדל בסביליה ובזכות ההצטיינות שלו במדיה, הוזמן לנבחרת ספרד, ערך בה הופעה אחת והיה בסגל ביורו 2016. את עונת 2018/19 בילה בהשאלה בפולהאם ואחריה נמכר מסביליה לפריז תמורת 6 מיליון יורו.

בבירת צרפת ריקו שימש בעיקר כשוער מחליף, ולפני שנתיים הוא חיפש צ'אנס לדקות משחק ושיחק כמושאל במאיורקה. את כל העונה שעברה העביר על הספסל של אלופת צרפת. בסך הכול הוא צבר במדיה 24 הופעות בכל המסגרות בעונות קודמות ובתום העונה חוזהו בפריז סן ז'רמן אמור להסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully