וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבים למען החטופים: רכיבת תמיכה במשפחות התקיימה בתל אביב

היום (ו') יצאו 300 רוכבי ורוכבות אופניים בהובלת קבוצת "דרדסים רוכבים" - קבוצת הרכיבה של עופר קלדרון שעדיין חטוף בעזה, הרוח הישראלית של הסוכנות היהודית ואיגוד האופניים בישראל, לרכיבת תמיכה במשפחות

רכיבת תמיכה במשפחות החטופים/יחצ

הבוקר התכנסו כ- 300 רוכבים ורוכבות אופניים מכל רחבי הארץ במרכז וולדרום הלאומי ע"ש סילבן אדמס בתל אביב והוזנקו לרכיבה של כ-12 ק"מ לאורך העיר. את הרוכבים הזניק יו"ר הכבוד של הרוח הישראלית וכדורסלן העבר, טל ברודי. את הרכיבה סיימו בטקס מרגש בכיכר החטופים בו הדליקו נר שמיני של חנוכה להשבתם של החטופות והחטופים . בטקס השתתפה גם מורן בצר-תייר בת משפחתם של יגב בוכשטב אשר עדיין חטוף בעזה ושל רימון קירשט אישתו ששוחררה מהשבי.

את הרכיבה יזמו הרוח הישראלית, קבוצת "דרדסים רוכבים" ואיגוד האופניים בישראל, כאשר קבוצת הדרדסים הקדישה את הרכיבה במיוחד לחבר קבוצתם- עופר קלדרון אשר חטוף בעזה. הרכיבה נועדה לתמוך במשפחות שמחכות בבית, להפגין סולידריות עימן ולהצטרף לקריאה להשבתם של כולם הביתה.

בין הקבוצות שהשתתפו- "הדרדסים רוכבים", קבוצת "רוכבים עם כוכבים" של הרוח הישראלית, נבחרת ישראל, קבוצת הרוכבים של עמותת פעול"ה- קבוצה שמנגישה רכיבת אופניים ללקויי ראייה ורוכבים נוספים מכל הארץ. בנוסף, לאירוע נרתמה חברת מטרו-פאן שהעמידה 20 זוגות אופניים לרשות אלו שביקשו להצטרף לרכיבה ואין ברשותם אופניים, ללא עלות.

הרוח הישראלית, מיוזמי הרכיבה, הוא ארגון של הסוכנות היהודית הפועל בשגרה לצמצום פערים וקידום אוכלוסיות מוחלשות בעיקר בני נוער, צעירים ועולים חדשים. הרוח הישראלית תומכת יחד עם הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית במשפחות החטופים ופועלת למען אלפי משפחות שנכנסו למעגל נפגעי הטרור מאז ה-7 באוקטובר.

רכיבת תמיכה במשפחות החטופים. יחצ,
רכיבת תמיכה במשפחות החטופים/יחצ

מורן בצר תייר, בת משפחתם של יגב בוכשטב שעדיין חטוף בעזה ושל רימון קירשט ששוחררה מהשבי, אמרה במעמד הדלקת הנרות: "הדבר שעשיתם כאן היום, ברכיבה ובהתנדבות הוא דבר מהותי עבורנו המשפחות, החיבוק הזה הוא שעוזר לנו במאמץ. הסיפור של השבת החטופים הוא לא עניין פוליטי, הוא עניין הומניטרי של אנושיות. כולנו צריכים לקרוא פה ובכל העולם להשבתם של החטופים והחטופות הביתה."

נוית חרמש, חברת קבוצת "דרדסים רוכבים", אמרה במעמד ההזנקה: " ב-7 באוקטובר נפל חושך על המדינה ועל קבוצת הדרדסים, ארז גולדין חברנו נרצח ועופר נחטף. אנחנו מקיימים את האירוע הזה כדי להרעיד את האדמה עד שכולם יחזרו הביתה!"

דפנה לנג, יו"ר איגוד האופניים בישראל אמרה במעמד ההזנקה: "אין לי מילים להסביר כמה האירוע הזה מרגש, איגוד האופניים ביחד איתכם נרכב היופ ונרעיד את העיר ואת העולם בדרישה- תחזירו את כולם עכשיו!"

משה אטיאס, יו"ר הרוח הישראלית אמר במעמד הדלקת הנרות: "מתוך האסון הנורא שחווינו הגיעה סולידריות מקרב העם ואם יש דבר אחד שכולם מסכימים עליו זה שצריך להחזיר את כולם הביתה עכשיו! הרוח הישראלית היא שמפעמת בעם שלנו בימים אלה, באחדות ובתרומה, אתם הרוח הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully