וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גנט: "היינו מפסידים למכבי תל אביב גם עם שחקני ההרכב"

התקשורת הבלגית קטלה אחרי ה-3:1 במשחק שהכריע מי תסיים ראשונה בקונפרנס ותעפיל לשמינית הגמר. גנדלמן ספג ביקורת על יכולתו, ואנהאזברוק הודה: "הם ניצחו אותנו בכל המאבקים"

תקציר: גנט - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

אכזבה גדולה ואפילו הלם בבלגיה אחרי שמכבי תל אביב ניצחה את גנט, עקפה אותה בטבלה וסיימה במקום הראשון בבית בקונפרנס ליג - מה שהקפיץ אותה היישר לשמינית הגמר על חשבון המדורגת שלישית בבלגיה, שלמעשה ספגה בסך הכל את הפסדה השלישי העונה בכל המסגרות כאשר נכנעה 3:1 לצהובים של רובי קין.

בתחילת אוקטובר גנט הייתה הקבוצה הראשונה והיחידה עד כה שניצחה את מכבי תל אביב, אבל אמש (שישי) בסרביה המהפך הושלם וגנט כעת תנסה להצטרף למכבי תל אביב בשמינית הגמר דרך משחקי הפלייאוף בפברואר.

שחקן גנט עומרי גנדלמן חוגג. JASPER JACOBS / BELGA MAG / Belga via AFP, GettyImages
לא ירצה לזכור את המפגש עם מכבי תל אביב. עומרי גנדלמן/GettyImages, JASPER JACOBS / BELGA MAG / Belga via AFP

"מה לא עבד לנו? כלום", אמר אחרי המשחק המאמן ואנהאזברוק, "הם ניצחו אותנו בכל המאבקים והאיזורים במגרש, הם היו רעבים יותר, רצו יותר. לא ראיתי העונה הופעה יותר גרועה שלנו מזו, אבל אני לא מפנה את האצבע כלפי אף אחד. זה הפסד של כולנו ביחד וזה כמובן שזה משחק שאני מקווה מאוד שלא יחזור על עצמו, אבל אנחנו בני אדם וזה יכול לקרות. הדבר החיובי היחיד הוא שלא הודחנו מאירופה - נכון שנצטרך לעבור סיבוב נוסף, אבל זו לא כזו דרמה".

כאשר נשאל אם ייתכן שהוא ערך רוטציה רחבה מדי, השיב: "הפסדנו למכבי תל אביב בהכל, זה פשוט משחק שאנחנו צריכים לשכוח ממנו. אני חושב שהיינו מפסידים גם אם הייתי עולה עם השחקנים הבכירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"הפסדנו למכבי תל אביב בהכל". זהבי חוגג בסרביה/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בתקשורת לא עשו הנחות לגנט וב-"HLN" נכתב: "ואנהאזברוק הזהיר לפני המשחק שהם יכולים להפסיד למכבי תל אביב ושמדובר בקבוצה טובה, אבל זה מסר שלא עבר הלאה לשחקנים. עומרי גנדלמן, איסמעל קנדוס ובייחוד אנדרו יולסאגר היו מאוד חלשים. גנט פשוט לא הופיעה למשחק שהייתה בו אווירה שמזכירה את ימי הקורונה בגלל המגרש הריק בסרביה".

ב"Voetbalkrant" הוסיפו: "גנט קיבלה הגרלה קלה, שיחקה באיסלנד ומול שתי קבוצות שלא מארחות בארצן בגלל מלחמות. השינויים בהרכב לא הועילו ומרבית השחקנים לא הורגשו, בעיקר גנדלמן. מכבי תל אביב הייתה רעבה יותר וניצחה במשחק שגנט לא הייתה יכולה להרשות לעצמה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully