וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת המפונים: מירוץ לכבוד הנרצחים והחטופים באזור ים המלח

המועצה האזורית תמר, שמארחת מפונים, הפיקה אירוע לרגל חנוכה כולל הדלקת נרות והופעה של זהבה בן: "מקווים שבמירוץ הבא נרוץ יחד עם החטופים שיחזרו"

מירוץ לזכר הנרצחים ולכבוד החטופים באזור ים המלח/דידי מדיה

לבקשת קהילות המפונים המתארחים באזור ים מלח, המועצה האזורית תמר הפיקה היום (חמישי) מירוץ עממי למשפחות לרגל חנוכה לזכרם של הנופלים ולהחזרת החטופים. במירוץ יישובי הנגב המערבי שהתקיים לאורך טיילת עין בוקק התקיימו שלושה מקצים: 4 ו-8 ק"מ וצעדת הזדהות של 2 ק"מ. במירוץ השתתפו משפחות ובודדים מיישובי הנגב המערבי - סעד, שדרות, בארי, כיסופים, מגן, יבול ועוד. לאורך המסלול בטיילת בעין בוקק נבנה מיצב להחזרת החטופים של כסאות ועליהם תמונות ובלונים צהובים.

במקביל התקיים הפנינג בפארק המיוחד שהקימה המועצה למשפחות המפונים "תמר בלב" ובסיום המקצים נערך טקס הדלקת נר שמיני של חנוכה ובסיום התקיימה הופעה של הזמרת זהבה בן.

מירוץ לזכר הנרצחים ולכבוד החטופים באזור ים המלח. דידי מדיה,
מחווה לבקשת המפונים. המירוץ באזור ים המלח/דידי מדיה

ראש המועצה האזורית תמר ניר ונגר שהזניק את המירוץ: "המועצה האזורית תמר מארחת ותומכת בתושבי הנגב המערבי למעלה מתשעה שבועות. אני מגיע לפה מחניכת מרכז תעסוקה וצעירים למפונים שנולד לבקשת הקהילות וכך הפקנו את המירוץ לזכר הנרצחים ולהשבת החטופים, כמענה לצורך שיאפשר הפגת מתחים בשילוב ספורט ואוירה יותר משמחת. אני מאחל לכם שתחזרו לרוץ במהרה בעוטף ישראל".

רונן ארד, אבא של נבו ארד שנרצח במסיבה ברעים, תושב סעד: "שמח לקחת חלק במירוץ, היום אני רץ 8 ק"מ בעוטף חופי ים המלח והמועצה האזורית תמר, אך אני מקווה שבמירוץ הבא נרוץ יחד עם החטופים שיחזרו אלינו בשלום בשבילים של עוטף ישראל. הדרך ארוכה אך ביחד ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully