וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד, מסי ואמבפה הם המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה של פיפ"א

כמו בכדור הזהב, גם על הפרס של פיפ"א ייאבקו שלושת הכוכבים כשלנורבגי עשוי להיות יתרון. שליטה ספרדית בנשים

תיקתקנו, 14.12/ספורט1

תואר שחקן השנה של פיפ"א יחולק בעוד כחודש, והיום (חמישי) פורסמו שמותיהם של שלושת המועמדים הסופיים, אחרי צמצומה של הרשימה הראשונית שכללה 12 שחקנים. המועמדים לתואר הם ליאונל מסי, ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה, שלישייה זהה לטופ 3 במירוץ לכדור הזהב שבו זכה הארגנטינאי.

בניגוד לטקס כדור הזהב האחרון, שכלל את המונדיאל, בפיפ"א הפרס בשנה שעברה הוא זה שהתחשב בגביע העולם ובאופן לא מפתיע מסי זכה אז. הפעם התואר יחולק על בסיס הביצועים בין סוף דצמבר 2022 לאוגוסט 2023, מה שעשוי להעניק יתרון להולאנד שזכה בטרבל עם מנצ'סטר סיטי בזמן שאמבפה ומסי הודחו עם פריז סן ז'רמן מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר.

במקביל פורסמה גם רשימת שלוש המועמדות לתואר שחקנית השנה בעולם, כאשר הפייבוריטית לזכייה היא אייטנה בונמאטי שזכתה עם ספרד במונדיאל. לצידה ברשימה גם חברתה לנבחרת ג'ני הרמוסו שזכורה בעיקר בגלל תקרית הנשיקה של נשיא ההתאחדות לשעבר לואיס רוביאלס, וגם לינדה קאיסדו הקולומביאנית מריאל מדריד.

בימים האחרונים פרסמה פיפ"א את המועמדים הסופיים לתואר שוער השנה ומאמן השנה. השוערים המועמדים הם טיבו קורטואה, אדרסון ויאסין בונו, המאמנים המועמדים הם פפ גווארדיולה, לוצ'אנו ספאלטי וסימונה אינזאגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully