וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידריך את ים מדר: שרונאס יאסיקביצ'יוס מונה למאמן פנרבחצ'ה

הליטאי בן ה-47 יאמן גם בתחנה השלישית שלו קבוצה שבה שיחק, אחרי שחתם עד 2026 במטרה לעצור את רצף ההפסדים של הטורקים

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 80:81/ספורט1

יממה בלבד לאחר פיטוריו של דימיטריס איטודיס, ובתום משא ומתן מהיר, פנרבחצ'ה הציגה את המאמן החדש שלה: שרונאס יאסיקביצ'יוס חתם היום (חמישי) רשמית עד סוף עונת 2025/26. הליטאי בן ה-47 ינסה להחזיר את הקבוצה הטורקית למסלול, אחרי שנחלה שישה הפסדים בשבעת משחקי היורוליג האחרונים.

אנדראה טרינקיירי הסתמן תחילה כמועמד לרשת את תפקידו של איטודיס, אלא שעל פי הדיווחים, פנרבחצ'ה שיפרה את הצעתה לשאראס שהחליט להיענות ולהגיע לאיסטנבול. בסך הכל הקבוצה עומדת על שישה הפסדי חוץ רצופים ביורוליג וניצחה רק ארבעה מ-12 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כאשר ביום שני האחרון היא נכנעה לאלופת הטורקית אנאדולו אפס 81:80, מה שחרץ את גורלו של איטודיס.

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה. ALTAN GOCHER, GettyImages
מינוי משמעותי גם מבחינתו. ים מדר/GettyImages, ALTAN GOCHER

ברמה האינדיבידואלית, מבחינתו של הנציג הישראלי בפנר, ים מדר, מדובר במינוי משמעותי שכן הוא יזכה למנטור בדמותו של אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי בעמדת הרכז, בה משחק מדר, אך גם למאמן שידוע בשל מזגו החם במיוחד והקולניות שלו על הקווים.

עבור יאסיקביצ'יוס זו תהיה התחנה השלישית בקריירת האימון, כאשר בכל אחת מהן הוא גם עבר כשחקן. במדי ז'לגיריס הוא שיחק בעונת הפרישה לפני שעבר לספסל כעוזר מאמן, ובקיץ האחרון סיים קדנציה בת שלוש שנים בברצלונה שאותה הוביל לזכייה ביורוליג ב-2003. בפנרבחצ'ה שיחק הליטאי חצי עונה, ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully