וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "בתקופה הזו מגלים עם מי אפשר לצאת למלחמה ומי לא ראוי"

14.12.2023 / 16:09

מאמן הפועל באר שבע במסר תקיף לשחקנים לקראת מכבי פתח תקוה (שבת, 18:00, ספורט4): "אנחנו מתחת לסטנדרט הדרוש במועדון. אם נדע לשים לתקופה סוף, נצא ממנה מחוזקים". ויטור: "המצב בתוך הארץ השתפר, הזרים לא חושבים על המלחמה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע נראית רע מאוד מאז החזרה מהפגרה הכפויה, ובשלושת משחקיה נחלה שלושה הפסדים. הקבוצה מבירת הנגב הבקיעה רק פעם אחת באותם המשחקים, כאשר בשני אלה שלא היא ספגה את השער המכריע בתוספת הזמן. הרצף השלילי דרדר את סגנית האלופה אל החלק התחתון של הטבלה והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום. עם זאת, ערב המחזור הפלייאוף העליון הוא במרחק נגיעה, והקבוצה תוכל לטפס לשישייה הראשונה אם תנצח בחוץ את מכבי פתח תקוה (שבת, 18:00, ספורט4).

אליניב ברדה, שנואש לצבור נקודות ראשונות מאז סוף ספטמבר, דיבר במסיבת העיתונאים על שלושת המשחקים שהיו עד כה: "כל משחק היה שונה, המשבר הזה הוא בסך הכל שמונה ימים. נגד מכבי חיפה הפסדנו בדקה ה-93, מול סכנין הובלנו ונתנו מחצית טובה ואז נעלמנו, מול נתניה היה המשחק הכי פחות טוב. דווקא בתקופות האלה מזהים עם מי אפשר לצאת למלחמה, השחקנים שבכל מצב יהיו מאחוריך, למי תאריך חוזה, מי אתה רוצה שיהיה פה בעתיד ומי לא ראוי. נצא מחוזקים בתנאי שנדע לשים לתקופה הזאת סוף".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רוצה לצאת מהמשבר. ברדה/ברני ארדוב

בעקבות המסר לשחקנים, ברדה נשאל אם הוא כבר יודע עם מי בסגל אפשר לצאת למלחמה: "אני מקווה שאני יודע. אנו מייצגים מועדון גדול עם סטנדרטים שהוצבו בתקופה של אלונה ברקת ב-15 שנה האחרונות, ואנחנו לא מוכנים לרדת מתחתיהם. צריכים לחזור לכדורגל של המשחקים הטובים, התארים, זו הפועל באר שבע, זה ה-DNA של המועדון ואנחנו לא מביאים את זה כרגע. חזרנו מהפגרה בצורה קטסרטרופלית ולא רק מבחינת הנקודות, לא הייתי מרוצה מאיכות הכדורגל".

ברדה הוסיף כי שלושה-ארבעה שחקנים, ביניהם אילון אלמוג, סובלים מרגישויות ועדיין לא ידוע אם יהיו כשירים למשחק. על אימרן אולד עומאר ואנדרה פוקו אמר: "אימרן מתאמן טוב ועובד קשה, מקווה שכאשר תגיע ההזדמנות שלו הוא ינצל אותה. הוא ופוקו לא היו פה חודש וחצי ולא התאמנו מסגרת רצינית, הם צוברים כשירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיגל ויטור הפועל באר שבע לצד עלי מוחמד מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חזר להתרכז בכדורגל. ויטור/מאור אלקסלסי

הקפטן מיגל ויטור הוסיף: "מתסכל להפסיד שלושה משחקים ברצף אחרי הפגרה ולשחק כמו שאנו משחקים. זה לא הכדורגל שלנו, אנחנו לא קשוחים כמו שהיינו לפני. משם צריך להתחיל, לפעמים יש תקופות רעות אבל צריכים להיות קשוחים וקשים להכנעה, לא לספוג כמו שספגנו במשחקים האחרונים. אני מקווה שמהמשחק הבא נתקן את מה שצריך ונתחיל להיראות כמו הפועל באר שבע, לשחק יותר טוב".

על הזרים בצל המלחמה: "כולם הושפעו. גם אני בהתחלה הייתי לחוץ יותר ממה שאני עכשיו. לא צריך להתרגל למצב הזה, אבל מתרגלים. המצב בתוך ישראל ובבאר שבע משתפר, השחקנים שחזרו מתרכזים רק בכדורגל ולא חושבים על המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully