וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחה למה: "מפתח לבני ריינה? לסיים את המשחק ב-11 שחקנים"

הפועל תל אביב רוצה לקטוע רצף בן שלושה משחקים עם כרטיס אדום ובלי ניצחונות (שבת, 15:00, ספורט4). המאמן התייחס לביקורות: "בטוח בעצמי ב-100%". גורפינקל: "מבינים את הטעויות, הדרך שאנחנו משחקים כן טובה לעומת התוצאות"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

הפועל תל אביב צברה נקודה בלבד מאז שבורחה למה הפך למאמנה הראשי, ובכלל ניצחה רק פעמיים בשמונה מחזורים עד כה בליגת העל. בשבת (15:00, ספורט4) יהיה לה לא קל בכלל להשיג את הניצחון השלישי, כי היריבה שלה תהיה בני ריינה המפתיעה שצועדת במקום השני ותארח את האדומים באצטדיון גרין. למה התייצב היום למסיבת העיתונאים לקראת המחזור התשיעי. האדומים לא הצליחו לנצח את הקבוצה של שרון מימר בשני המפגשים האחרונים.

"עשינו התקדמות גדולה כקבוצה ואנחנו מפוקסים במשחק הקרוב. ניתחנו את הטעויות, ממשיכים לעשות את העבודה שלנו וננסה להשתפר כדי להשיג שלוש נקודות בחוץ", אמר הספרדי, שנשאל לגבי הביקורת על התוצאות שהשיג עד כה: "אני בטוח ב-100% בעצמי, בצוות שלי ובשחקנים. העבודה היומיומית תקרב אותנו למטרה".

אחרי שהפועל תל אביב ספגה כרטיס אדום בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים, למה לא התקשה לסמן את המפתח לשבת: "הדבר הכי חשוב יהיה לסיים את המשחק עם 11 שחקנים, זה יאפשר לנו לעמוד שווה בשווה עם היריבה. וגם להשאיר את הראש למעלה. אנחנו צריכים לשחק יותר חכם, עבדנו על זה באימונים. כל שחקן רוצה לשחק טוב, אנחנו צריכים לעזור להם בזה. יש טעויות שאנחנו צריכים לתקן ולעשות עבודה טובה יותר כמועדון".

התיקו נגד הפועל חדרה: "עשינו מחצית ראשונה די טובה, אחת הטובות שלנו העונה, היינו יכולים לכבוש עוד 2-3 שערים. במחצית השנייה היה משחק שונה, ננסה להציג את היכולת הטובה במשך יותר זמן".

על העיתוי בו קיבל את התפקיד והלחץ שכרוך בו: "יש לחץ כל הזמן בעבודה הזאת, אין בעיה עם זה.
אנחנו לא תמיד בוחרים, אני חושב שהתפקיד הזה הגיע בזמן הטוב ביותר שהוא היה יכול".

לסיום התייחס המאמן ליריבה בשבת: "בני ריינה אחת הקבוצות שעוד לא הפסידו העונה, זה אתגר גדול לשחק נגדם בחוץ ואנחנו צריכים להכין את השחקנים כדי לעשות עבודת הגנה טובה ולנצל את המצבים שיהיו לנו בהתקפה".

שחקן הפועל תל אביב, יהב גורפינקל. דני מרון
גם יהב גורפינקל יודע - עדיף לסיים את המשחק עם 11 שחקנים/דני מרון

גם יהב גורפינקל דיבר במסיבת העיתונאים: "ברור שלא ציפינו לחזור ככה, קיווינו לתוצאות יותר טובות, אבל אפשר להפריד את התוצאות מהדרך שאנחנו משחקים, כי אני חושב שהיא כן טובה. אנחנו יוצרים הזדמנויות, אחת הנקודות למשחקים הבאים היא להשיג את התוצאה בסוף".

השינוי על הקווים: "המצב השפיע על כולנו. בסוף יש פה ליגה שצריך לשחק ולסיים כמו שצריך. כולנו מאחורי בורחה, סומכים עליו ובוטחים בו. לכולם יש אחריות במצב ובתוצאות של הקבוצה, נעבוד יותר קשה כדי לשפר אותן. החלפת המאמנים הייתה פתאומית לכולנו, אבל אלה השלכות המצב. אנחנו חתיכה קטנה בתוך כל הטירוף. כולנו באותה סירה, גם כשהמצב לא טוב וגם בניצחונות".

השפעות אירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה: "זה תפס אותי כמו כולם. המעט שהיינו יכולים לעשות זה לבקר את המפונים, לשמוע את הסיפורים, לשחק איתנו. זה משהו שהוא גדול מאיתנו, אני מקווה שזה עשה להם קצת טוב. כמובן שזה בראש של כולנו כל הזמן ואנחנו מנסים להתרכז בכדורגל".

היעדר הקהל: "הקהל הוא חלק מאוד משמעותי מהפועל תל אביב. זה נותן המון כוח, הרגשנו את זה גם בתקופה הזאת. כמובן שהיינו רוצים אותו מאחורינו בכל משחק ולשחק בשבילם, גם כשהם לא פה ניתן הכל כדי להשיג תוצאות יותר טובות בשבילם".

גם המגן דיבר על רצף ההרחקות: "כולנו מבינים את הטעויות, אנחנו חייבים ללמוד מזה. ברור שזה חריג לספוג כרטיסים אדומים שלושה משחקים ברציפות, זה פוגע במשחק. אם נסיים ב-11 שחקנים יהיה לנו הרבה יותר קל להשיג תוצאה טובה. כולנו נלמד מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully