וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט נגד דריימונד, בארה"ב מעריכים: "הסוף של הטריו קרוב"

KD הצטרף לביקורות על השחקן הסורר: "לא התנהג ככה בעבר, מקווה שיקבל עזרה". כל הסימנים מראים: "הווריירס יקבלו החלטות קשות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

דריימונד גרין ממשיך לספוג ביקורות קשות ב-NBA, כולל משחקנים בכירים. אל מצעד הקוטלים הצטרף הבוקר קווין דוראנט, שנודע כחבר קרוב של גרין בעבר עד שסכסוך מתוקשר ביניהם הוביל אותו לעזוב את גולדן סטייט.

"היה משוגע לראות איך דריימונד התנהג. אני מקווה שיוסוף נורקיץ' בסדר", אמר KD כשנשאל על גרין, שהושעה על ידי הליגה לפרק זמן בלתי מוגבל בעקבות המכה המסוכנת ששלח לעבר יוסוף נורקיץ'. "מעולם לא ראיתי דבר כזה במשחק NBA. דריימונד לא התנהג ככה כשאני שיחקתי בגולדן סטייט, או בשנים לפני כן כשרק הגיע ל-NBA...אז אני פשוט מקווה שהוא יקבל את הסיוע שהוא זקוק לו".

בארצות הברית מעריכים שאחרי שנים של הכלה והבלגה על התקריות של גרין על המגרש ומחוצה לו, מול שחקנים יריבים או שחקנים מהקבוצה שלו, הפעם גולדן סטייט תשנה את המדיניות ועשויה בסופו של דבר גם להיפטר מגרין מוקדם יותר מכפי שחשבה.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, לצד דריימונד גרין. Ezra Shaw, GettyImages
קלקל את הפנטזיה. גרין לצד סטף קרי/GettyImages, Ezra Shaw

גרין חתם רק בקיץ האחרון על חוזה גדול והווריירס קיוו לראות אותו ואת סטפן קרי וקליי תומפסון רוכבים יחד לעבר הפרישה, כראוי לטריו שהגיע יחד להישגים כבירים, אבל לפי "האתלטיק", האפשרות הזו הופכת לאט לאט ללא מציאותית.

"לעולם לא נדע מה היה קורה אילו גולדן סטייט הייתה נוקטת בגישה נוקטה יותר עם גרין בעבר. במשך שנים ה-NBA איפשרה לווריירס לטפל ב'בעיית דריימונד' בעצמה, אבל עכשיו היא כבר לא מוכנה לעמוד מנגד", ציין כתב "האתלטיק" סם אמיק. "לא חשוב איך הגענו לנקודה הזאת - אבל התדירות הגבוהה של התקריות סביב גרין והכתם שהן משאירות על הקבוצה כולה, הופכת את התרחיש שכולם קיוו לראות לכמעט בלתי אפשרי. סטף, קליי ודריי כנראה כבר לא יפרשו יחד, כי גרין חיבל בכוחות עצמו באפשרות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully