וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבד שליטה: צ'אבי הסתכסך גם עם דקו, "לאפורטה היחיד שתומך בו"

שחקני ברצלונה מאבדים סבלנות וגם היחסים עם המנהל הספורטיבי עלו על שרטון, אבל המאמן ממשיך לקבל גב: "יש הנחיה לא לבקר אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

החרב מתהדקת סביב צווארו של צ'אבי. בברצלונה מדווחים על ביקורות מבית כלפי מאמן ברצלונה בעקבות ההפסד המביך אמש (רביעי) לאנטוורפן, שהצטרף לשורה של תוצאות לא מרשימות העונה בכל המפעלים.

בקטלוניה דווח ששחקנים בכירים במועדון מאבדים סבלנות ואמון במאמן, ועל פי העיתונאי ג'רארד רומרו גם היחסים עם המנהל הספורטיבי דקו התערערו. לפי רומרו, "הקשר בין צ'אבי לדקו נסדק אתמול", וצ'אבי יצא משיחה עם הפורטוגלי כשהוא "רותח מזעם".

לפי דיווח נוסף ברדיו קטלוניה, גוברים הקולות הקוראים לפטר את צ'אבי גם בהנהלה. "חברי הנהלה של המועדון מאוד לא מרוצים מהתוצאות והיכולת של הקבוצה ומתחילים לפקפק בצ'אבי", אבל המילה האחרונה שמורה לז'ואן לאפורטה, שממשיך לתמוך בצ'אבי בלי לשאול שאלות. "לאפורטה הוא כנראה התומך הגדול ביותר של צ'אבי כרגע, אולי התומך היחיד", נאמר ברדיו קטלוניה.

צ'אבי מוצג כמאמן ברצלונה, וחותם על חוזהו לצד נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה. David Ramos, GettyImages
שומר עליו, בינתיים. לאפורטה עם צ'אבי/GettyImages, David Ramos

לפי "ספורט" הקטלאני, לאפורטה שומר על צ'אבי עד כדי כך שבשבועות האחרונים אסר על חברי הנהלה להתבטא בנושא בתקשורת. "בברצלונה אסור לדבר על צ'אבי. לפני מספר שבועות 'ייעצו' לכל חברי ההנהלה לא לדבר על המאמן באופן פומבי", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully