וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "הפועל באר שבע? חיה פצועה היא חיה מסוכנת"

14.12.2023 / 13:15

מאמן מכבי פתח תקוה הזהיר לקראת שבת (18:00, ספורט4): "אנחנו מקבלים אותם כשהם עם החבל על הצוואר. אנחנו צריכים לחזור לדנ"א שלנו"

תקציר: בני ריינה - מכבי פתח תקוה 0:3/ספורט1

מכבי פתח תקוה תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את הפועל באר שבע בשבת (18:00, ספורט4), אחרי שהובסה 3:0 בידי בני ריינה במחזור האחרון. המאמן בני לם יחסר את מאור לוי וג'ארד קאסה הפצועים, וכן את הבלם המורחק מואיז אדילהו.

במסיבת העיתונאים שנערכה היום לקראת המשחק, נשאל לם על התוצאות האחרונות של קבוצתו, אך ביקש תחילה להתייחס למצב הקשה במדינה: "לא בגלל שהפסדנו, אני אגיד את מה שאני רוצה להגיד. אתמול ישבתי וצפיתי בטלוויזיה וראיתי את כל הכתבות על החיילים ההרוגים שלנו ואת כל מה שקורה סביבנו. ראיתי את ההספדים על הנופלים, ההספד של אשתו של המג"ד תומר גרינברג ז"ל ואת שאר האמהות והאבות וזלגו לי דמעות מהעיניים, אני עם עצמי בבית והדמעות יורדות. אז אנחנו צריכים לקחת את הכל בפרופורציות הנכונות. כשאני רואה קבוצות שמנצחות וחוגגות בחדר ההלבשה, אני חושב שזה לא המקום עכשיו. ניצחנו את מכבי נתניה, לא במשחק טוב, לא חגגנו ולא שום דבר. אני מרגיש שהאחים שלנו בקרב וכל יום קורה משהו".

שחקן מכבי פתח תקוה אביאל זרגרי. מאור אלקסלסי
מכבי פתח תקוה מגיעה במומנטום לא טוב/מאור אלקסלסי

המאמן המשיך: "יכול להיות שיש קבוצות שחזרו אחרת, כל אחד לגופו. אם היינו מסיימים בתיקו עם חדרה, תיקו מול נתניה ותיקו עם ריינה, היינו צוברים שלוש נקודות וזה היה נראה יותר טוב? בסוף צברנו את אותן שלוש נקודות, אבל עצם זה שספגנו שלושה שערים מחדרה ושלושה מריינה, זה עשה את זה אחרת - וזה הכדורגל. יכול להיות שהפתיחה של מכבי פתח תקוה לקחה אתכם למקומות גדולים יותר, פתחנו את העונה מצוין וחזרנו פחות טוב. אלה אותם שחקנים, עם 12 נקודות ונכון שאנחנו נראים פחות טוב".

הסיבות לירידה ביכולת: "יכולות להיות הרבה. בני ריינה היו באמת טובים, נגד נתניה היה משחק לא טוב, אבל לא חושב שהגיע להם, ונגד חדרה השערים שקיבלנו נבעו מטעויות שלנו. בסוף זה גם חוסר ביטחון וגם חיסרון של שחקנים, מאור לוי ואנאס מחאמיד ועוד שניים או שלושה נוספים בכל פעם, זה משפיע. מכבי פתח תקוה לא קבוצה עשירה עם 28 שחקנים בקאדר. כל שחקן שחסר הוא משמעותי ובסך הכל אנחנו במצב טוב. אני מאמין בשחקנים, אני מרוצה מהם וגם כשאנחנו פחות טובים, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה. הקבוצה חייבת לחזור לדנ"א שלה, הכדורגל הלוחץ ואם נפסיד, אז נפסיד. אני רוצה שנחזור לשחק את הכדורגל שלנו ובמשחק או שניים האחרונים, משהו קרה לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איאד אבו עביד, הראל שלום, שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חיה פצועה. הפועל באר שבע/ברני ארדוב

עוד אמר לם: "כשמשהו לא טוב ויורד הביטחון, אז רואים פתאום כבדות, פחות רוצים את הכדור ואני נותן לשחקנים את כל הביטחון שעדיין זו אותה קבוצה, גם במשחקים הראשונים היו חסרים לנו שחקן או שניים. אף פעם לא שיחקתי עם כל חמשת הזרים, תמיד היינו עד שלושה זרים בסגל. לא משנה מי ישחק, חשוב שנחזור לעצמנו. בליגה הזאת כל הקבוצות יכולות לנצח את כולן. חוץ ממכבי תל אביב היום, יש קבוצה שאי אפשר לנצח בליגה? יש לנו חומר שחקנים טוב ואני בטוח שנחזור לעצמנו ונעשה נקודות".

על הפועל באר שבע: "אנחנו מקבלים אותם כשהם עם החבל על הצוואר, וזה יהיה משחק קשה. זו קבוצה עם חומר שחקנים מצוין ומצפה לנו משחק קשה מאוד. נעשה הכל כדי לקחת נקודות. לקבל את באר שבע כשהיא בתקופה טובה זה מסוכן, אז ברור שהיום אתה מקבל אותה כשהיא פחות בכושר, עם חוסר ביטחון ונעשה את הכל. מצד שני אני יודע שחיה פצועה היא גם חיה מסוכנת, ואנחנו צריכים להיזהר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully