וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס קאר וטיילר סטון חתמו בבני הרצליה, רוברט קרטר צפוי לעזוב

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 17:42

דן שמיר התחזק ברכז הקנדי (24, 1.88) ובשחקן הפנים האמריקאי (32, 2.03) ששיחק בגלבוע/גליל. הסנטר ישלם את המחיר

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

יום של שינויים במצבת הזרים בבני הרצליה. הבוקר (חמישי) הקבוצה מהשרון הודיעה על החתמתו של הרכז הקנדי מרכוס קאר, ובשעות אחר הצהריים בישרה גם על צירופו של שחקן הפנים טיילר סטון. מי שצפוי לאבד את מקומו הוא רוברט קרטר, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה ישנם חמישה זרים בסגל של דן שמיר, אך אין זה סופי שכך יישאר המצב.

קאר (בן 24, 1.88) הוא בוגר מכללת טקסס בה העמיד בעונתו האחרונה במכללות ממוצעים של 15.8 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים. את העונה הנוכחית הגארד החל באריס סלוניקי מהליגה היוונית בה קלע 7.5 נקודות למשחק בממוצע משוקלל משתי מסגרות - הליגה המקומית והיורוקאפ.

קאר החל לשחק במכללת פיטסבורג ב-2018, אך אחרי שנה אחת עבר למינסוטה בה כיכב במשך שתי עונות. לאחר מכן עבר שוב (על פי חוקי ה-NCAA, כל מעבר בין מכללות מחייב את השחקן לשבת שנה בחוץ), הפעם אל טקסס היוקרתית שבה העמיד ממוצעים של 15.8 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בעונתו האחרונה.

מאמן בני הרצליה דן שמיר. ברני ארדוב
שינויים בסגל. דן שמיר/ברני ארדוב

סטון (32, 2.03), פורוורד-סנטר ששיחק בגלבוע/גליל בעונת 2017/18, העמיד בתקופתו בקבוצה מגן נר ממוצעים של 20.2 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק, עד שניצל את אופציית היציאה בחוזהו ועזב ליפן. סטון שיחק במספר קבוצות בדרג הביניים באירופה, ביניהן קאנטו, ברינדיזי (בה שיתף פעולה עם אדריאן בנקס, שישחק לצדו בהרצליה), נאנטר וגראבלין. בעונה שעברה שיחק בראפיד בוקרשט הרומנית וקלע 19.4 נקודות למשחק.

עד כה ספגה הקבוצה של דן שמיר שני הפסדים ביתיים, מול עירוני רמת גן ומכבי תל אביב, וניצחה את הפועל אילת בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully