וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אולי בבית הדין יקבלו שכל ויחזירו לנו את 4 הנקודות"

מאמן בית"ר ירושלים טען שהעונש "מהווה משקולת ומלחיץ את השחקנים", ולקראת סכנין (ש', 19:30, ספורט2) אמר: "מצפה שניראה יותר טוב"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים חזרה לצבור נקודות בשני המחזורים האחרונים, אחרי רצף של שלושה הפסדים שקדם להם. מחזיקת הגביע אף סחטה תיקו בחוץ מהאלופה מכבי חיפה ביום שני האחרון, ומחרתיים תנסה להמשיך במגמת העלייה כשתארח את בני סכנין (שבת, 19:30 בספורט2) במסגרת המחזור התשיעי. הבוקר קיים יוסי אבוקסיס את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק.

"אני פחות מרוצה מהכדורגל, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב", הודה המאמן, "אבל מאוד מרוצה מהמחויבות והגישה של השחקנים בשני המשחקים האחרונים. למכבי חיפה זה היה משחק שלישי בשבוע, היינו סחוטים. מכבי חיפה שיחקה באירופה וידעתי שהיא תבוא בכושר יותר טוב מאיתנו, התוצאה טובה, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולזה אני מצפה בשבת כי היה לנו יותר זמן להתכונן ואנחנו רעננים יותר".

אבוקסיס המשיך: "חודשיים ללא כדורגל וללא משחקי אימון זה לא פשוט. הזרים לא היו פה 40 יום כמעט. זה נשמע כמו תירוצים, אבל זו האמת. קשה לשחקנים לחזור לרצף של שלושה משחקים בשבוע, אבל אני מבסוט שבשני המשחקים האחרונים הצלחנו לקחת 4 נקודות בתוך העומס הזה. אנחנו עומדים על 10 נקודות שעשינו מתחילת השנה וחסרות לי עוד 2-3".

מצב הסגל: "אוראל דגני הגיע אחרי שלושה ימים שהיה חולה, בן ביטון יצא במחצית (בחיפה) אבל אתמול נראה קצת יותר טוב. עד מחר נדע סופית את הסגל שלנו. יש פה שחקנים שמחכים לצ'אנס שלהם ויעשו את העבודה".

שחקני בית"ר ירושלים בחימום. לילך וייס רוזנברג
משחקים עם משקולת. שחקני בית"ר ירושלים/לילך וייס רוזנברג

שחרור דני הוצ'קו והצורך בחיזוק: "כמובן שאנחנו חושבים על חלון ההעברות ועל איך לשפר את הקבוצה. אני מבין את הוצ'קו שלא חזר, כל אחד והסיבות שלו. אנחנו בודקים כמה אופציות בכמה תפקידים בינואר. השחקנים שיהיו טובים יישארו".

אבוקסיס התייחס לכך שבית"ר פתחה את העונה במינוס 4 נקודות בשל אירועי גמר הגביע האחרון: "אחד הדברים ששחקנים סוחבים עליהם זו המשקולת של מינוס 4. לפני הדרבי הירושלמי הייתה כותרת 'הקרב על המקום האחרון'. זה מלחיץ את השחקנים והמערכת, אני דואג להגיד להם כל הזמן שאני לא מוריד עכשיו את 4 הנקודות, אלא בסוף השנה. זה מפריע לנו, אבל אני שמח שבשני המשחקים האחרונים הצלחנו להכניס להם לראש שאלה נקודות שהרווחנו אותן. מי יודע, אולי יקבלו קצת שכל בבית הדין ויחזירו לנו את הנקודות באיזשהו שלב, יבינו שזה היה עונש קשה מדי".

לסיום דיבר המאמן על בני סכנין: "ראינו את המשחקים האחרונים שלהם, הם עושים דברים יפים מאוד - גם בפיגור 3:0 נגד מכבי תל אביב הם הצליחו לחזור, עשו מהפך בבאר שבע. יש להם מנטליות חזקה ואופי, הם קבוצה טובה. נצטרך להיות הרבה יותר טובים ולהמשיך במחויבות מהמשחקים האחרונים. בשבילי תוצאה טובה זה לנצח, כדי להמשיך את העלייה מהשבוע האחרון".

איסמעילה סורו הוסיף: "המצב השתפר מאז תחילת המלחמה. אני מרגיש טוב והמשפחה שלי בסדר. חזרנו להתרכז בכדורגל, אני מקווה שהמלחמה תסתיים וכל החטופים ישובו הביתה. צריכים להתרכז בהשגת הנקודות, לעבוד קשה כדי להמשיך לעלות. קשה לחזור אחרי חודשיים בחוץ, אני צריך להמשיך לעבוד על היכולת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully