וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הנעליים מגיע הביגוד: הקולקציות של Hoka מגיעות לישראל

במרוצת השנים, פרץ המותג דרך לא רק בקולקציות הנעלה וספורט נרחבות אלא גם בעולמות הלייף סטייל, עם העמקה והרחבת דגמי השטח והטיולים וכעת גם בעולם ביגוד הספורט

HOKA_Awaken Energy_Mach X_Rocket X2_מכנסי ריצה קצרים לגברים ונשים, מעיל ריצה לגברים וגופיית ריצה לנשים. Hoka,
HOKA_Awaken Energy_Mach X_Rocket X2_מכנסי ריצה קצרים לגברים ונשים, מעיל ריצה לגברים וגופיית ריצה לנשים/Hoka

לאחר ציפייה ארוכה, נוחתת לראשונה בישראל קולקציית הביגוד המסקרנת והאופנתית של מותג נעלי הריצה וההליכה HOKA, ששם לו למטרה שכולנו נמשיך ונהיה בתנועה, נפרוץ את הגבולות ונתקדם יחד לשיאים חדשים.

במרוצת השנים, פרץ המותג דרך לא רק בקולקציות הנעלה וספורט נרחבות אלא גם בעולמות הלייף סטייל, עם העמקה והרחבת דגמי השטח והטיולים וכעת גם בעולם ביגוד הספורט.

קולקציית הביגוד AWAKEN ENERGY של המותג שהושקה היום (ב', 4.12.23), הנה קולקציה ייחודית שמייצרת קפסולה צבעונית, אנרגטית, נוחה ופונקציונלית שאינה מוותרת על סגנון אישי וסטייל. הקולקציה מאפשרת לספורטאים חובבי האופנה לשלב בין שתי האהבות שלהם ולקבל לוק ספורטיבי וטרנדי, הכולל ביגוד והנעלה. הקולקציה מורכבת מבגדי אימון ותחרות ומדגמי העל של נעליHOKA בעיצובים תואמים ללוק. זוהי סנונית ראשונה של קולקציית הביגוד של המותג, כאשר הקולקציה המלאה צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2024.

מה בקולקציה? ב-AWAKEN ENERGY- ניתן למצוא בגדי ספורט מעוצבים, צבעוניים ואנרגטיים לגברים ונשים וביניהם: מעילי רוח, חולצת ריצה, גופית ריצה לנשים, כובעי יוניסקס ומכנסי ריצה קצרים. זאת לצד דגמי הנעליים האייקונים של המותג: MACH X, ROCKET X 2, CLIFTON 9 וBONDI 8- שתואמים בצבעוניות לפריטי הביגוד של הקולקציה ויוצרים סט מושלם. במקביל להשקת הקולקציה, מושק אתר הסחר החדש של NEW RUN, היבואן הרשמי של HOKA בישראל, שעבר מתיחת פנים ומספק נוחות וחוויית משתמש חדשה, קלה וידידותית.

  • עוד באותו נושא:
  • ביגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully