וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינימום שינויים: רובי קין הולך עם הפייבוריטים שלו מול גנט

14.12.2023 / 10:15

מלבד אנריק סבוריט שיחזור ל-11 אחרי שקיבל מנוחה מול בני סכנין, מאמן מכבי תל אביב צפוי לשמור על הרכב כמעט זהה הערב מול גנט, כולל ניר ביטון שאיכזב ביום ראשון ויקווה להציג יכולת משופרת. גם משפתי ואבישי כהן אמורים לשמור על מקומם ולפתוח

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 2:3 על בני סכנין, עם שערו ה-400 של ערן זהבי/ספורט1

אנריק סבוריט יחזור הערב (חמישי, 22:00, ספורט2) להרכב מכבי תל אביב במשחק מול גנט אחרי שנח ביום ראשון מול בני סכנין. הספרדי יכנס להרכב, אבל מי שלא יוכל לשחק הוא דריק לוקאסן שסוחב כרטיסים צהובים.

ניר ביטון שרשם משחק רע מול בני סכנין, צפוי להמשיך בהרכב על אף הטעויות האישיות שלו. ביטון נשלח אתמול לדבר במסיבת העיתונאים שנערכה במלון בו שוהה מכבי תל אביב, מאחר שהקבוצה לא קיימה את האימון המסכם בסרביה, וגם זה לימד כי קין נוטה להמשיך איתו ויקווה שהבלם ירשום הפעם משחק הרבה יותר טוב.

בעמדת השוער החזיר קין במשחק האחרון את רועי משפתי אחרי ארבעה משחקים בהם פתח אורלנדו מוסקרה ונראה שהשוער הישראלי ימשיך בהרכב גם הערב. אבישי כהן שכבש את עמדת המגן הימני, ימשיך בה על חשבון איבן מאסון.

אנריק סבוריט נכנס במקום ניר ביטון, מכבי תל אביב. אריאל שלום
צפויים לפתוח יחד. ביטון וסבוריט/אריאל שלום

בקישור ובהתקפה צפוי המאמן להמשיך עם השישה שהפכו לפייבוריטים שלו. יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, דן ביטון, מילסון וזהבי אמורים להמשיך יחד.

במכבי תל אביב מעריכים את גנט שניצחה במשחק הראשון בין השתיים בבלגיה, יומיים לפני השבת של ה-7 באוקטובר, אבל גם מאוד רוצים להרים הילוך ולהשיג ניצחון יוקרתי שיהיה גם בעל ערך כספי וכזה שייתן להם את הכרטיס לשמינית גמר המפעל ללא משחק נוקאאוט מול הנושרת מהאירופה ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully