וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיסט של אבדיה מככב במהלכי הלילה: "זה יקרה לעיתים קרובות"

המסירה מאחורי הראש כיכבה במצעד היומי של ה-NBA והסבה לאבדיה גאווה: "יש לי הבנה איפה כולם נמצאים בכל רגע". גם בארה"ב התלהבו: "אם זה היה דונצ'יץ', כל העולם היה צועק - 'גאון'!"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

וושינגטון ממשיכה לספוג תבוסות ולהציג הגנה רעועה בקנה מידה היסטורי, אבל דני אבדיה מרוויח מההפקר, ומקבל הזדמנות להתנסות גם במהלכים שלא בטוח שהיה עושה בסיטואציה אחרת.

ברבע השלישי של המשחק של הוויזארדס הלילה (בין רביעי לחמישי) מול ניו אורלינס הגיע רגע כזה. אבדיה חתך לכיוון הסל, קיבל כדור מג'ורדן פול ואחרי שזיהה בזווית העין את קורי קיספרט פנוי מאחוריו, מסר לו אסיסט אמנותי מאחורי הראש, בלי לראות אותו.

המהלך היפה של אבדיה הלהיב את השדרים ומהר מאוד גם שותף בחשבונות הרשמיים של ה-NBA ברשתות החברתיות, כמו גם בעמודים מובילים ופופולריים נוספים. האסיסט של אבדיה הגיע למקום השני בדירוג עשרת מהלכי הלילה ב-NBA, כשמעליו רק פולו-דאנק עוצמתי של ויקטור וומבניאמה מול הלייקרס.

"אם לוקה דונצ'יץ' היה עושה מהלך כזה, בטוח שזה היה מופץ בכל העולם וכולם היו צועקים שמדובר בגאון. תנו קצת קרדיט לדני שמתעלה למרות סיטואציה נוראית ועל אף העובדה שהקבוצה שלו לא מאומנת", כתבו בחשבון הטוויטר הפופולרי "Wizards France". הבלוגר גרג פיינברג ציין ש"זו אולי המסירה הכי טובה שראיתי השנה. ראיית המשחק של דני לא אמיתית".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול סי ג'יי מקולום, ניו אורלינס פליקנס. Patrick Smith, GettyImages
עיניים בגב. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

אבדיה עצמו התראיין בסיום, והתייחס למהלך המדובר. "יש לי ראיית מגרש טובה והבנה איפה כולם נמצאים בכל רגע. כשחתכתי וראיתי את ההגנה מגיבה לקורי, אוטומטית מסרתי מאחורי הראש", הוא שיחזר. "לפעמים התחושה הזו 'בורחת' לי, אבל ככל שארגיש נוח ואשתפר, מאמין שיקרה לעיתים תכופות".

אבדיה הוסיף על העונה הטובה שלו עד כה: "אני רוצה להמשיך ביכולת המשופרת שלי. להמשיך לזרוק בביטחון, לשחק בביטחון ולנסות ולהפיק את המיטב. בהתחלה היה לי קצת קשה שמוציאים אותי חמש דקות מהפתיחה, לא הייתי רגיל לסיטואציה הזאת, אבל כבר התרגלתי ואני מרגיש שאני עושה מה שאני יכול".

לסיום, שלח מסר לישראל. "אני כל הזמן חושב על המדינה, מאוד חשוב לי לייצג אותה. ליבי עם ישראל 24/7, אני מתעדכן כל הזמן גם מחברים שלי שבצבא. המסר שלי לעם שלנו הוא שנמשיך להיות ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully