וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסטר במשחקים חסרי חשיבות", "לא ברמה": בכר קיבל "מחמאות"

בבלקן התרשמו מתכנית המשחק והחילופים, אבל לא שכחו לעקוץ: "קיבל צעצוע יקר מדי. אפילו מול סיטי הכי חלשה הוא לא מוציא נקודה?". גם באנגליה כבר חורצים את דינו: "עניין של זמן עד שיעזוב"

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:3 על מלאדוסט לוצ'אני/ספורט1

עד כמה ברק בכר כבר "שרוף" בסרביה? עדות טובה לכך אפשר למצוא בסיכומי המשחק של הכוכב האדום נגד מנצ'סטר סיטי אמש (רביעי) בתקשורת בבלקן.

בסרביה אמנם ניסו להחמיא לבכר על החילופים שהחזירו את הכוכב האדום למשחק, שהסתיים בניצחון דחוק של אלופת אירופה במרקאנה, אבל גם לא שכחו להוסיף עקיצות וביקורות.

"בכר מאסטר מוכח במשחקים לא חשובים", כתבו באתר "מקסבט", "לפחות הפעם הוא השתמש במשחק חסר החשיבות הזה כדי לנסות דברים לקראת הדרבי מול פרטיזן. ראינו סוף סוף לחץ גבוה, אבל האם זה יימשך? אפילו לבכר אין מושג. הוא עדיין נראה כאילו קיבל צעצוע לידיים. הבעיה היא שהצעצוע הזה יקר מדי בשבילו".

מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר. רויטרס
סיבות להתעודד? תלוי את מי שואלים. בכר/רויטרס

ב"בליק" קיבל בכר ציון 6. "בכר הביא את הקבוצה שלו לשיא דווקא במשחק האחרון והכי פחות חשוב", כתבו. באתר "ספורטסקה" הסתפקו בציון 5.5, וכתבו ש"בכר עדיין לא מתאים לרמה הזאת".

"הוא קיבל את מנצ'סטר סיטי בגרסה הכי חלשה שיכולה להיות, ועדיין לא הצליח להוציא נקודה", נימקו.

נראה שגם באנגליה כבר חרצו את דינו של בכר, למרות שהמבחן בדרבי מול פרטיזן עשוי לעבור בהצלחה, מה שבוודאי יקנה למאמן עוד זמן. "נראה שזה רק עניין של זמן עד שבכר יעזוב. הכוכב האדום בטח כבר מחפשת מחליף", כתב העיתונאי האנגלי סם סטריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully