וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה נצץ ורשם ציון דרך, וושינגטון שוב לא שמרה והובסה

הישראלי הגיע ל-2,000 נקודות בקריירה, חילק אסיסט מרהיב שעורר התפעלות ברשת וסיים עם 13 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אבל הוויזארדס שדווקא פתחו היטב שוב התפרקו בדרך להפסד 14 ב-15 משחקים, 142:122 מול הפליקנס. 40 לברנדון אינגרם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

גם בלילה שבו דני אבדיה רושם ציון דרך ב-NBA ומציין אותו עם אסיסט ויראלי ומיוחד, וושינגטון ממשיכה בשלה: הוויזארדס הובסו הלילה (בין רביעי לחמישי) 142:122 על ידי ניו אורלינס בבית, נוצחו בפעם ה-14 ב-15 המשחקים האחרונים וירדו למאזן 20:3 מתחילת העונה, במשחק אותו דווקא החלו בצורה מבטיחה.

אבדיה שפתח כרגיל בחמישייה, קיבל 30 דקות וסיים משחק טוב ורב גוני עם 13 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש ו-4 מ-4 מהעונשין), 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים וגם שני איבודים. אבדיה שהגיע ל-2,000 נקודות ב-NBA, ציין את המאורע דווקא עם אסיסט מיוחד במינו, עם מסירה מאחורי הראש ובעין עקומה לשלשה של קורי קיספרט, במהלך שמיד עורר התפעלות והשתאות בכל רחבי ה-NBA, כולל שיתופים רבים ברשתות החברתיות.

לצערו, זה לא מנע מהוויזארדס האומללים לרשום עוד ערב עגום מאוד מבחינה הגנתית, ולרדת מובסים פעם נוספת כשהם סופגים מעל 140 נקודות משחק שני ברציפות ו-130 ומעלה בשבעה מתוך תשעת משחקיהם האחרונים.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
עוד משחק אישי טוב, עוד מפח נפש קבוצתי. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith
ברנדון אינגרם, ניו אורלינס פליקנס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עשה ככל העולה על רוחו, מול כל שומר. ברנדון אינגרם מול אבדיה/רויטרס

הפתיחה כאמור נראתה מבטיחה. אבדיה שהגיע אחרי משחק קצת פחות טוב נגד פילדלפיה, נראה אסרטיבי ומלא בביטחון בדקות הראשונות, ועזר לוושינגטון לעלות ליתרון 6:21 במהלך הרבע הראשון.

בשלב זה ניו אורלינס שהעניקה מנוחה לזאיון וויליאמסון, נכנסה למשחק בהנהגתו של ברנדון אינגרם וגילתה כמה נמוך סף השבירה של יריבתה. היא טסה לריצת 23:51, עלתה ליתרון דו ספרתי עוד ברבע השני, ומשם שייטה לניצחון משכנע כשהפער מגיע בשיאו ל-28 נקודות.

הפליקנס שרשמו ניצחון חמישי בשבעת המשחקים האחרונים ושיפרו את מאזנם ל-11:14 מתחילת העונה, נהנו מערב התקפי משובח של אינגרם שצלף 40 נקודות, ומסיוע של טריי מרפי (27 נקודות מהספסל) וסי ג'יי מקולום (22).

את הוויזארדס הוביל כמעט כרגיל קייל קוזמה עם 27 נקודות לצד 7 ריבאונדים, בעוד הרוקי בילאל קוליבאלי המשיך להראות ניצוצות עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 שלשות.

בלילה שבין שישי לשבת תפגוש וושינגטון את אינדיאנה החזקה, בתקווה להפתיע ולהשיג ניצחון אחרי שישה הפסדים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully