וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "יצרנו סביבה בה אנחנו לא מתלוננים. ננסה לנצח"

13.12.2023 / 22:44

מאמן מכבי תל אביב לקראת המפגש עם גנט שיכריע מי תסיים ראשונה: "הם פייבוריטים, שחקנים של מעל 20 מיליון יורו". ניר ביטון: "להעפיל לשמינית הגמר זה הבדל גדול" (ה', 22:00, ספורט2)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

מכבי תל אביב רושמת קמפיין מוצלח מאוד בקונפרנס ליג, צברה עד כה 12 נקודות בזכות ארבעה ניצחונות והפסד בודד בבלגיה לגנט - למעשה זהו ההפסד היחיד שלה עד כה בכל המסגרות. מחר (חמישי, 22:00, ספורט2) הצהובים יארחו בסרביה את גנט במחזור סיום שלב הבתים, כשניצחון יעלה אותם לפסגה ויעניק להם את הכרטיס לשמינית הגמר. כל תוצאה אחרת תבטיח לגנט את המקום הראשון ורובי קין ושחקניו יסיימו במקום השני וימשיכו את מסעם האירופי בשלב 32 האחרונות בחודש פברואר.

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש הערב אמר קין: "גנט קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים מאוד, שחקנים של מעל 20 מיליון, קבוצה שונה ממה שאנחנו מתמודדים בדרך כלל, אבל אמרתי לשחקנים שאנחנו נכבד אותם כמובן, אבל נגיע וננסה לנצח את המשחק, כפי שאני בטוח שגם הם יעשו. זה יהיה משחק טוב".

כשנשאל על חשיבות הזכייה בראשות הבית והאפשרות לדלג היישר לשמינית הגמר: "אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח. אם זה יקרה אז נהדר ואם לא אז אין בעיה, לכן יש לנו סגל של שחקנים, אבל אני לא מתרכז בכך. אני מתרכז במשחק מחר וקודם כל בכך שנציג יכולת טובה ושוב, כפי שעשיתי בכל משחק עד היום, לנצח את המשחק כפי שגם גנט ינסו לעשות".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"יצרנו סביבה בה אנחנו לא מתלוננים". קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על העבודה בצל המלחמה בישראל אמר: "מה שאנחנו עושים זה להתרכז בכדורגל ואפשר לראות את התוצאות וההופעות שהצגנו, ברור שאלה נסיבות קשות, אבל אנחנו לעולם לא מתלוננים, אנחנו רק ממשיכים עם הכדורגל ולכן אנחנו כאן, מדברים על כדורגל ומשחקים כדורגל. כל השחקנים רוצים לשחק, זה יכול להסיח את הדעת מדברים, ספורט באופן כללי מאפשר לך לשכוח מדברים וזו הסביבה שיצרנו, בכל פעם שאתה מגיע לאימון או למשחק אתה פשוט מתרכז לגמרי בכדורגל. ברור שזה לא אידיאלי, הנסיעות, ההגעה והחזרה למקומות שונים, אבל לא שמעתם אותי או מישהו אחר מתלונן. יצרנו סביבה בה אנחנו לא מתלוננים, פשוט ממשיכים עם העבודה והכדורגל".

על הקושי לשחק ללא אוהדים אמר: "אני תמיד אומר, גם כשהיינו בקורונה, אתה צריך ליצור לפעמים את האווירה בעצמך וזה מה שאנחנו עושים. יוצרים אנרגיה ומנסים לעשות את זה. ברור שאף אחד לא רוצה לשחק בלי אוהדים, האוהדים עושים את הכדורגל ונותנים את האנרגיה שצריך, אבל כעת זה תלוי בשחקנים ליצור זאת בעצמם. אנחנו יודעים שמחר יהיה מבחן שונה, נשחק נגד יריבה טובה מאוד שהיא בבירור פייבוריטית. עבורנו להגיע למצב הזה, מגיע שוב כל הקרדיט לשחקנים. להיות במצב שיש לנו עדיין סיכוי להיות במקום הראשון זה טוב מאוד, אבל אנחנו לא רוצים לנוח עכשיו, אלא להמשיך למחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניר ביטון, בלם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"זה יכול להיות הישג גדול למועדון ולנו ככדורגלנים". ביטון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לדברי המאמן הוסיף הבלם ניר ביטון, שצפוי לפתוח מחר לצד אנריק סבוריט עקב העובדה שדריק לוקאסן ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים: "העבודה לא הסתיימה. אנחנו רוצים לעלות מהמקום הראשון ומחר זה משחק חשוב עבורנו. גנט קבוצה טובה, אנחנו יודעים את זה. הליגה הבלגית טובה, טובה מהליגה בישראל אפשר להגיד, זו קבוצה ששיחקה באירופה בשנם האחרונות, זכתה באליפות לפני מספר שנים. זו קבוצה טובה, שיחקנו מולה ואנחנו יודעים את זה, אנחנו צריכים להיות מרוכזים ומוכנים בתקווה שננצח מחר".

על חשיבות השגת המקום הראשון בבית אמר: "זה חשוב עבורנו, יש הבדל גדול בין שמינית הגמר ל-32 האחרונות, אתה מעפיל אוטומטית לשמינית הגמר, במה שיהיה הישג גדול עבורנו כמועדון, כקבוצה, ככדורגלנים. זה משחק אחד ואנחנו צריכים לעשות את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לנסות לנצח. כל תחרות באירופה קשה וכל משחק קשה, אנחנו צריכים להיות מוכנים ואני מקווה שנוכל להמשיך קדימה העונה".

מסיבת העיתונאים של גנט, להבדיל, ערכה 30 שניות בלבד. גנט התלוננה על כך שמסיבת העיתונאים מתקיימת במלון של מכבי תל אביב ולא באצטדיון, דבר שיצר עבורה בעיות לוגיסטיות בשל המרחק. המאמן היין ואנהאזברוק הגיע ביחד עם השוער השלישי, אך העיתונאים הבלגים לא המתינו להם שם מכיוון שהם ענו לשאלותיהם עוד בשדה התעופה בבלגיה לפני ההמראה לסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully