וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון רשמה ניצחון בכורה, וקלקלה את הבכורה של גיא גודס

שלושה ישראלים רשמו דאבל-דאבל והובילו את החבורה מכפר בלום ל-71:88. מאמן הפועל חיפה החל את דרכו בהפסד ביתי, למרות 20 של גרשון

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

הפועל גליל עליון קלקלה את הופעת הבכורה של גיא גודס על הקווים של מועדון נעוריו, הפועל חיפה. הקבוצה מכפר בלום רשמה הערב (רביעי) את ניצחון הבכורה שלה העונה, כאשר גברה 71:88 על החיפאים בהיכל רוממה והותירה את הפועל ירושלים - שאצלה תתארח בשבת הקרובה - כקבוצה היחידה שעוד לא ניצחה בליגה העונה.

3:17 הייתה הפתיחה לטובת שחקניו של ברק פלג, שברחו ליתרון דו-ספרתי מהיר, אבל שמטו אותו עוד לפני ההפסקה וראו את המארחת מובילה 37:40 כשלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, לפני שהישראלים של גליל עליון דאגו שהיא תוביל בירידה לחדרי ההלבשה. לקראת סיומו של הרבע השלישי הצמוד, הקבוצה הכי צפונית בליגה החלה שוב לפתוח פער, הודות לרביעייה הישראלית שלה - רועי הובר, ליאור קררה, מירון רוינה ודניאל רוזנבאום. 5 רצופות של פלדין בפתיחת הרבע האחרון החזירו את ההפרש לדו-ספרתי, ומזה הפועל חיפה כבר לא הצליחה להתאושש.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
הפסד בבכורה. גיא גודס/מאור אלקסלסי

קלעו להפועל חיפה: עמית גרשון 20 (4/10 ל-3), מייק מקגורל 16 (9 ריבאונדים, 7 אסיסטים), ג'ון דייויס 11, גור לביא 8, אופק אביטל 6, ג'קסון סטורמו 4 (9 ריבאונדים), מרווין קלארק (7 ריבאונדים) וג'ורדן קובלין 3 כל אחד.

קלעו להפועל גליל עליון: רועי הובר (11 אסיסטים), ליאור קררה (10 ריבאונדים, 10/14 מהקו) 20 כל אחד, לוטן אמסלם 16 (7 ריבאונדים), מירון רוינה 12 (12 ריבאונדים), ג'יימס פלדין 10, יהל פלג ודניאל רוזנבאום 5 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully