וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ביורוליג: מכבי תל אביב תנסה לנצל את הפציעות הרבות של אנאדולו

13.12.2023 / 14:19

הצהובים יתאחדו עם הזרים שלא שיחקו בניצחון על הרצליה וינסו לקטוע לטורקים רצף של 4 ניצחונות (חמישי, 21:05). ניבו ישוב ליכולת הטובה?

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 80:81/ספורט1

מכבי תל אביב תחזור למשחקי היורוליג מחר (חמישי, 21:05) כשתארח באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד את אנאדולו אפס הטורקית. שתי הקבוצות צמודות בטבלה כשלכל אחת מהן שבעה ניצחונות ושישה הפסדים. במשחקי הבית רשמה מכבי עד כה מאזן 3:4 ומאזן החוץ של אנאדולו הוא 5:2. המשחק היה אמור להיערך במקור באיסטנבול, אך הועתק לבלגרד בשל האיסור על משלחות ישראליות להיכנס לטורקיה.

מכבי תל אביב נחתה אמש בבלגרד והתאחדה עם שלושת השחקנים הזרים שלא שיחקו בניצחון על בני הרצליה ביום שני - לורנזו בראון, וויד בולדווין ובונזי קולסון. היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק בהשתתפותם. בימים האחרונים בראון, בולדווין וקולסון עבדו עם מאמן אישי כדי לא לצאת מכושר משחק, אבל במועדון הודו שהפיצול של הקבוצה פועל לרעתם.

במכבי לא התרשמו מכך שאנאדולומגיעה למשחק עם סגל קצר מאוד והזכירו שהקבוצה הטורקית ניצחה בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. הצהובים רואים את המשחק כאחד החשובים שלהם בתקופה הקרובה, בגלל שאנאדולו נחשבת ליריבה שתילחם עם הצהובים בסוף העונה על מיקום בפלייאוף או בפליי אין.

ג'וש ניבו, שהרגיש לא טוב במשחק נגד הרצליה ושיחק דקות מועטות, נמצא לאחרונה בנדנדה משמעותית ביכולתו. לצד משחקים טובים מאוד נגד ריאל מדריד עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים ונגד ברצלונה עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, הוא רשם משחקים פחות מוצלחים - בעיקר במשחק ההתקפה. במכבי מקווים שלאור הקו הקדמי הדליל של אנאדולו, ניבו יחזור מחר ליכולתו הטובה.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. ברני ארדוב
שוב ביחד עם הקבוצה. בראון/ברני ארדוב

אנאדולו אפס נפרדה הקיץ משלוש אבני יסוד של הקבוצה שהצליחה כל כך בשנים האחרונות וזכתה ביורוליג - המאמן ארגין עתמאן עבר לפנאתינייקוס, הכוכב ואסילייה מיצ'יץ' חתם באוקלהומה סיטי והסנטר הוותיק בריאנט דנסטון המשיך לוירטוס בולוניה. על הקווים עומד ארדם צ'אן המקומי, שהצליח מאוד בטורק טלקום, ובינתיים עושה עבודה לא מספיק טובה.

אנאדולו, שהתרגלה בשנים האחרונות לעליות וירידות, איבדה בשבועות האחרונים חלק גדול משחקניה המשמעותיים. רשימת הפצועים שלה כוללים נכון לעכשיו את אנטה ז'יז'יץ', דריק וויליס, וויל קלייברן, אלייז'ה בריאנט, רודריג בובואה וארקן יילמאז, כשטיבור פלייס בספק. ובכל זאת הצליחה אנאדולו לחבר ארבעה ניצחונות רצופים, שניים בליגה כולל אחד על פנרבחצ'ה, ושניים ביורוליג, על פנאתינייקוס ואלבה ברלין.

מי שמובילים את אנאדולו בתקופה הקשה הזאת הם צמד הגארדים שיין לארקין ודריוס תומפסון שהגיע הקיץ מבאסקוניה, ביחד עם הקלע הגרמני יוסטוס הולאץ, הפורוורד האמריקאי מייק דאום שהגיע לאחרונה וצמד שחקני הפנים דן אוטורו וטייריק ג'ונס שכיכב בעבר בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully