וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר סופד לתומר גרינברג ז"ל: "פגשתי מלאך אמיתי"

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 16:46

הכדורגלן סיפר על פגישה שהייתה לו עם המג"ד, שנפל בעזה: "פקד ולוחם דגול שסיים מלאכתו כמלאך שומר". יעל ארד תומכת במאבק של הוועד האולימפי בכדורסלנית הצרפתית אחרי האמירה האנטישמית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

המלחמה בעזה נמשכת, וכצפוי משפיעה גל על הספורט הישראלי והעולמי. "ספורט בצל המלחמה", העדכונים היומיים.

16:45: מועדון הכדורסל אליצור איתו אשקלון משתתף בצער משפחתו של גיבור ישראל, סמ"ר אוריה יעקב הי"ד, שנפל בקרב על הגנת המולדת. אוריה ז"ל היה אוהד הקבוצה ואנו שולחים תנחומים למשפחתו ולכל משפחות הנופלים. (בסרטון למעלה ניתן לראות את אוריה ז"ל מרים על כתפיו את קפטן המועדון בעבר, עומר בן דוד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלון תורג'מן בפוסט אינסטגרם לזכר תמר גרינברג ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אלון תורג'מן בפוסט אינסטגרם לזכר תמר גרינברג ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

14:12: איתי שכטר, חלוץ הפועל פתח תקוה, נפרד היום (רביעי) מגיבור ישראל תומר גרינברג, מג"ד 13, שנהרג במסגרת מילוי תפקידו במלחמה בעזה. שכטר סיפר על המפגש עמו, וכתב בחשבון האינסטגרם שלו:

"'פגשתי מלאך אמיתי'. לפני שבוע ירדתי לדרום הארץ לחזק את לוחמינו, פגשתי מלאך שקוראים לו תומר, תומר היה מג"ד 13. 41 לוחמים שלו נהרגו ב-7.10 והוא כמו גיבור אמיתי הרים את מורל לוחמיו ונכנס לעזה לשמור על מדינתנו ולנקום את דם ילדיו, הוא אמר בענווה ובלי מניירות של גנרל שהמשימה קשה אבל עד שלא מנצחים לא עוזבים ועכשיו אנחנו נכנסים שוב פעם לעזה ואולי לא אחזור אבל אני מוכן לעשות את זה בשביל מדינתנו האהובה.

"הוא עודד אותי, ואני בכלל הגעתי לרומם את רוחו. תומר הגיע לפני 35 שנה כבן להוריו, שמר על משפחתו, קהילתו ולוחמיו כאבא, מפקד ולוחם דגול ובסוף סיים מלאכתו כמלאך שומר לכל עם ישראל, היה לי כיף איתו ועכשיו עצוב לי כי זה היה קצר מדיי.

"תאמין לי 'פגשתי מלאך אמיתי' הוא אפילו אהב כדורגל ואת מכבי תל אביב, אותו מלאך שקראו לו תומר החולצה עוד אצלו חולצה של מכבי תל אביב ששייכת למלאך שומר".

13:30: יו"ר הוועד האולימפי של ישראל יעל ארד התייחסה להחלטה של הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים פריז 2024 בנוגע להתבטאות האנטישמית של שחקנית הכדורסל אמילי גומיס, שמביעה אפס סובלנות כלפי אנטישמיות בקרב חברי הוועדה שמובילה את ארגון המשחקים האולימפיים פריז 2024. גומיס העלתה פוסט אנטי ישראלי, שרומז על השתלטותה של ישראל על פלסטין.

ארד: "בפגישתנו עם יו"ר הוועד האולימפי הצרפתי הדגיש דוד לפרטייה ש'בנושא האנטישמיות אין אבל (but). אם התבטאת באנטישמיות, אי אפשר לרכך את האמירה ב'אבל' אלא להתכחש אליה". על פי הדיווחים גומיס לא מתכוונת בינתיים להתפטר מתפקידה כשגרירה של המשחקים, על אף הדרישה של ועדת האתיקה.

10:30: תזכורת - מחר בשעה 14:30 יתקיים בהיכל מנורה אירוע נבחרת הותיקים למען החטופים. בחלק הראשון יתקיים משחק בהשתתפות בעלי צרכים מיוחדים ובחלק השני משחק של הוותיקים נגד נבחרת העוטף, בה ישחק בין השאר אחיו של אלון שמריז החטוף וחבריו לקבוצה של יותם חיים החטוף מכפר עזה וחבריו של החטוף דרור אור מבארי. בנבחרת הוותיקים אמורים לשחק גור שלף, נדב הנפלד, דורון שפר, עדי גורדון, יותם הלפרין, עמית תמיר, אבי בן שימול, אלישי כדיר, תומר שטיינהאור, דורון שפר, ליאור אליהו, מורן רוט, פפי תורג'מן, שמעון אמסלם, אפיק ניסים, יניב גרין

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully