וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה את לאסו, בלינלי כיכב בניצחון על באסקוניה

אלופת אירופה פגשה לראשונה את האקס וגברה על באיירן 73:88. הצלף הוותיק הפציץ 27 ב-81:91 של וירטוס, פנאתינייקוס קטעה את רצף שלושת ההפסדים, ניצחון רביעי ברציפות לפרטיזן בלגרד

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - גראן קנאריה 71:97/ספורט1

פרט למפגש בין מכבי תל אביב לאנאדולו, חמישה משחקים נוספים הוציאו הערב (חמישי) לדרך את המחזור ה-14.

ריאל מדריד - באיירן מינכן 73:88

שנה וחצי אחרי שעזב, פאבלו לאסו פגש לראשונה את ריאל מדריד, הצליח להערים עליה קשיים אך לבסוף יצא מנוצח - כשם שקרה לרוב הקבוצות שפגשו העונה את הבלאנקוס. סרחיו יוי בלט עם 16 נקודות, פקונדו קמפאסו תרם 13 וסרחיו רודריגס ו-ונסן פוארייה הוסיפו 11 כל אחד. איסק בונגה קלע 15 לבווארים, דווין בוקר הוסיף 14 וסרג' איבקה הסתפק ב-6.

ז'לגיריס קובנה - פרטיזן בלגרד 93:85

אחרי שלושה ניצחונות ביתיים רצופים ששמו אותה בשישייה הראשונה, פרטיזן בלגרד הראתה שהיא מסוגלת לנצח גם בחוץ והעמיקה את המשבר של הליטאים, אחרי צמד ההפסדים בשבוע הכפול. קווין פאנטר כיכב עם 22 נקודות, 33 של קינן אוואנס מנגד לא הושיעו את ז'לגיריס. אוסטין הולינס קלע 3 בבכורה.

הכוכב האדום בלגרד - אלבה ברלין 71:85

הסרבים התאוששו אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, ובכך גם שמו סוף לרצף הזוי של ארבעה הפסדי בית לאלבה. נמניה נדוביץ' בלט עם 20 נקודות, רוקאס גיידרייטיס הוסיף 19. לואיס אולינדה הוביל את המפסידה עם 13 נקודות.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס עם מאמן באיירן מינכן פאבלו לאסו. Sonia Canada, GettyImages
לאסו ורודריגס, לפני המשחק/GettyImages, Sonia Canada
שחקן ריאל מדריד מריו הזוניה. Sonia Canada, GettyImages
על הגובה. הזוניה/GettyImages, Sonia Canada

באסקוניה - וירטוס בולוניה 91:81

האיטלקים חגגו במפגש בין שתיים מהפתעות העונה עד כה. מרקו בלינלי המשיך להזכיר נשכחות בגיל 37 עם 27 נקודות (שיא קריירה ביורוליג) ושלשה גורלית שסגרה עניין, טוקו שנגליה הוסיף 16 מול האקסית. צימ'ה מונקה הוביל את המארחת עם 16 נקודות שלא הספיקו, מרכוס הווארד נעצר על 11 באחוזים רעים (3 מ-13 מהשדה).

וילרבאן - פנאתינייקוס 89:81

היוונים קיבלו יריבה בהזמנה - אחת הקבוצות החלשות במפעל - ובזכות זאת קטעו רצף של שלושה הפסדים. זה לא היה פשוט, אולם בסופו של דבר הוליך מריוס גריגוניס חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות, קוסטס סלוקאס הוסיף 18 נקודות ו-11 אסיסטים ועזר לסגור עניין. וילרבאן עדיין ללא ניצחון באולמה החדש והנוצץ, טימוטי לואאו-קבארו קלע 17 נקודות, נועם יעקב לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully