וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון פוגשת את באר שבע ורוצה להישאר מושלמת, ניב משגב ייעדר

חמישי בליגת העל: הסגולים יארחו את האדומים מהנגב (18:30) לפני משחק ההכרעה בליגת האלופות מול בורסהספור, קרופורד לא נרשם. הפועל עפולה תרצה לחזור למסלול הניצחונות נגד קרית אתא (20:00)

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (חמישי). אחרי ההפסד לטלקום בון, ולפני מחזור ההכרעה בליגת האלופות, תעלה הפועל חולון למשחקה השני בליגה כשתארח את הפועל באר שבע, שיוצאת מהקונכיה אחרי שלושה משחקי בית בהם רשמה רק ניצחון אחד. הפועל עפולה תרצה להתאושש מההפסד הביתי להפועל אילת, כשתארח את עירוני קרית אתא, שגם כן הפסידה בביתה השבוע, לעירוני רמת גן.

נתנאל ארצי, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
נתנאל ארצי, הפועל חולון/אתר רשמי, fiba.com

הפועל חולון - הפועל באר שבע (18:30)

אחרי ההפסד המאכזב לטלקום בון, ורגע לפני המשחק המכריע במחזור הנעילה של ליגת האלופות, חוזרת הפועל חולון למשחק ליגה שני, ורוצה להישאר מושלמת. הסגולים שערכו שינויים בסגל בתקופה האחרונה דחו את משחק הליגה נגד עירוני רמת גן שתוכנן לתחילת השבוע על מנת שיוכלו להתכונן בצורה המיטבית למשחק הגומלין נגד בורסהספור. דרו קרופורד לא נרשם, גם הקפטן ניב משגב ייעדר בעקבות מתיחה במפשעה והסגולים מקווים שיהיה כשיר לבורסהספור בשבוע הבא.

הפועל חולון תקיים לפני המשחק טקס לכבוד אוהד הקבוצה אלון שאולי, לוחם בהנדסה קרבית שנפצע בעזה בימים הראשונים ללחימה ויגיע למשחק במיוחד מהשיקום: "הוא ריגש אותנו ונכנס ללב של כולנו בסרטון שצולם עם הגעתו פצוע לבית החולים ברזילי, כשבהכרה מעורפלת הוא שר את שיר האוהדים 'הפועל חולון עולה עולה'".

פתיחת עונה לא טובה של הפועל באר שבע נעצרה בסוף השבוע עם ניצחון ביתי חשוב על עירוני נס ציונה, והקבוצה יוצאת לראשונה למשחק חוץ העונה. האדומים קיבלו במוצאי שבת יכולת טובה מאוד של ג'קינן גאנט, הזר היחיד שפתח את העונה בקבוצה והמשיך איתה עד עכשיו, לאחר שבשני ההפסדים להפועל עפולה והפועל תל אביב היה לא טוב. בבאר שבע מאמינים כי ביכולתו של גאנט לסחוב את הקבוצה אל אזור הפלייאוף, ומצפים מהסגל הישראלי מסביב לעזור לו כשמי שבינתיים עושםי עבודה סבירה הם חואקין שוכמן ואיגור קולשוב.

הפועל עפולה - עירוני קרית אתא (20:00)

אחרי ארבעה משחקים טובים בפתיחת העונה, בהם ניצחה פעמיים, אכזבה הפועל עפולה ביום שני עם יכולת לא מספיק טובה והפסד ביתי להפועל אילת. החבורה של רועי פרל נראתה לא חדה בהגנה, ואפשרה לקבוצה הדרומית להוביל רוב המשחק ולסיים עם יותר מ-90 נקודות. בעפולה מקווים לתקן את הרושם במשחק ביתי נגד קרית אתא, שניצחון בו ירחיק את הקבוצה מהאזור המסוכן בשלב מוקדם של העונה, וייתן לה שקט להמשיך ולעבוד. שחקן הפנים זאק סמית', שחתם בקבוצה בתחילת השבוע, יערוך את הבכורה שלו.

כמו בעפולה, גם בקרית אתא יצאו מאוכזבים בתחילת השבוע. הקבוצה של שרון אברהמי פיגרה לאורך כל שלבי ההתמודדות הביתית נגד עירוני רמת גן, ובניגוד לרושם החיובי המצוין שהותירה בניצחון במשחק הראשון של העונה, השאירה הרבה ספקות על יכולתה. קרית אתא ממשיכה לשחק עם שלושה זרים, כשאחד מהם, אקיה פרואיט, הצטרף מהליגה הלאומית, ולמרות שבמועדון הצהירו כי ימשיכו להאמין בשחקנים הישראלים, ייתכן שיגיע חיזוק לסגל בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully