וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון צפוי להמשיך בהגנה. קין: "גנט פייבוריטית? אנו באים לנצח"

13.12.2023 / 12:32

הבלם יפתח למרות הטעויות מול בני סכנין, במשחק שיקבע אם מכבי תל אביב תעלה אוטומטית לשמינית גמר הקונפרנס ליג. המאמן: "עשינו דבר נפלא באירופה, אבל אני תמיד רוצה יותר". (חמישי, 22:00, ספורט2)

מחזור 6הסתיים14/12/2023
מכבי תל אביב
  • קניקובסקי (9)
  • זהבי (24)
  • זהבי (61)
1:3
  • (49) סארט
גנט
תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 2:3 על בני סכנין, עם שערו ה-400 של ערן זהבי/ספורט1

מכבי תל אביב

"אנשים יגידו שגנט היא הפייבוריטית בגלל השחקנים שיש לה ובגלל פערי התקציב, אבל אנחנו יוצאים לסרביה כדי לנצח", כך אמר רובי קין לקראת ההתמודדות מחר (חמישי, 22:00, ספורט2) מול גנט במשחק שינעל את הבית בקונפרנס ליג ושלתוצאתו תהיה השפעה ישירה על הקבוצה שתסיים בראשות הבית. מכבי תל אביב תצטרך לנצח מחר כדי לסיים ראשונה ולהעפיל אוטומטית לשלב שמינית הגמר של המפעל.

"עשינו דבר נפלא עד כה באירופה", הוסיף קין, "אבל העבודה לא הושלמה. עשינו עד כה הישג גדול, אבל אני תמיד רוצה יותר. גנט קבוצה חזקה, ראינו זאת במשחק הקודם בינינו. נצא לשם כדי לייצר להם בעיות במטרה לסיים את המשחק עם ניצחון".

קין יצטרך לבחור אם להמשיך עם ניר ביטון במרכז ההגנה בשל ההיעדרות של דרק לוקאסן ונראה כי למרות הטעויות של הבלם מול בני סכנין, הוא יפתח שוב כשהפעם לצידו אנריק סבוריט שלא שיחק השבוע באצטדיון דוחא.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לא מסתפק במקום השני. קין/מאור אלקסלסי

גנט

קצת יותר מחודשיים אחרי שניצחה את מכבי תל אביב 0:2 בביתה, יומיים לפני פרוץ המלחמה, גנט הגיעה לסרביה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, שיקבע אם היא תסיים במקום הראשון ותעפיל לשמינית הגמר או שמא תצטרך לשחק בשלב 32 האחרונות, דבר שיקרה רק אם תפסיד לחבורה של רובי קין.

גנט הגיעה לסרביה ללא הבלם ארצ'י בראון וכמובן שבלי השוער הפצוע פול נארדי שנפגע בניצחון על זוריה לפני שבועיים. בהרכב צפויה רוטציה ועומרי גנדלמן מיועד לפתוח. בשדה התעופה בבלגיה, המאמן היין ואנהאזברוק התבקש פעם נוספת להתייחס לעובדה שהם פוגשים יריבה מישראל, אחרי שאיסמעיל קנדוס וטאריק טיסודאלי בחודש שעבר ענדו סרטים עם דגלי פלסטין כדי להביע את תמיכתם בעזה: "שוחחנו על הנושא הזה בתחילת המלחמה ושם זה הסתיים, לא דיברנו מעבר. אין צורך לדבר על זה כל יום. גנדלמן הוא חלק מאיתנו וגם הוא מעורב".

על כך שהמשחק ייערך ללא קהל אמר המאמן: "אתם שואלים אותי אם זה יתרון או חסרון? נו באמת, זה לא זה ולא זה. לדעתי זה עצוב מאוד עבור כולם שזה יהיה משחק בלי קהל. עבור מכבי זה בטוח חיסרון, כי בבית שלה היא משחקת בפני קהל גדול ותומך. אנחנו נגיע כדי לסיים במקום הראשון בבית, אנחנו רוצים להבטיח את המקום בשמינית הגמר גם מסיבות כלכליות. מראש חשבתי שאנחנו ומכבי ניאבק על ראשות הבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומרי גנדלמן עם גיפט אורבן שחקני גנט. VIRGINIE LEFOUR/AFP, GettyImages
קיווה להגיע לישראל, אבל המשחק ייערך בסרביה. גנדלמן/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/AFP

הרכבי הקבוצות

שופט: חסוס חיל מנסאנו (ספרד)

אחרי המשחק נגד גנט, מכבי תל אביב תשוב ארצה וביום ראשון תשחק באצטדיון בלומפילד לראשונה מאז פרוץ המלחמה כשתארח את מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully