וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה: 5,000 איש במגרשים תוך פחות מחודש

13.12.2023 / 11:46

במנהלת מעריכים בזהירות כי יתקבל היתר מפיקוד העורף, בכפוף להמשך הירידה בשיגורי הרקטות ואי התרחבות בחזית הצפון. בליגת העל העדיפו לסרב למתווה להכנסת 1,000 איש, במנהלת ממתינים לחתימות של כל קבוצות הליגה הלאומית שמעוניינות במתווה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

אחרי שקבוצות ליגת העל דחו אתמול (שלישי) את המתווה להימצאות 1,000 איש במגרשי הכדורגל, מעריכים הבוקר בזהירות במנהלת הליגות בכדורגל כי עד סוף החודש, או מקסימום בתחילת החודש הבא, יתקבל היתר מפיקוד העורף להימצאות 5,000 אנשים במגרשי הכדורגל. ההערכות הזהירות במנהלת הן בכפוף לכך שלא תהיה התרחבות בחזית הצפון ושכמות האזעקות והשיגורים ימשיכו להתמעט.

בישיבת הזום אתמול לא הייתה אפילו קבוצה אחת בליגת העל שדחפה לכך שצריך לאמץ את מתווה ה 1,000 במגרשים. כזכור גם בתקופת הקורונה העדיפו הקבוצות לדחות את ההצעה ל-1,000 אוהדים במגרשים והמתינו להסכמה של פרופסור איתמר גרוטו לפתיחת היציעים ל-5,000 צופים. רק אז הסכימו הקבוצות להחזיר קהלים.

אוהדי הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
במועדונים חששו מסלקציה, והעדיפו להמתין. אוהדי הפועל באר שבע/אודי ציטיאט

קבוצות הליגה הלאומית לעומת זאת מעוניינות במתווה ה-1,000, אבל עדיין לא ברור אם הוא ייושם במחזור הקרוב של יום שישי. במנהלת עדיין ממתינים לחתימות של כל קבוצות הלאומית המסכימות למתווה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully