וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביומיום הם מאמנים בהולמס פלייס. הם גם אלופי ישראל בג'ודו

אסף חן, מאמן אישי במועדון אייקון פיטנס בויצמן ת"א, זכה בתואר אלוף ישראל בג'ודו למשקל 81 ק"ג בפעם ה-7. אורון גינר, מאמן במועדון הולמס פלייס גבעת שמואל, זכה בתואר אלוף ישראל בג'ודו למשקל 73 ק"ג בפעם ה-4 ברציפות

אסף חן. יחצ,
אסף חן/יחצ

ביומיום הם מאמנים במכוני הכושר של הולמס פלייס, אבל הם מתחרים גם ברמה המקצוענית. אסף חן, מאמן אישי במועדון אייקון פיטנס בויצמן ת"א, זכה בתואר אלוף ישראל בג'ודו למשקל 81 ק"ג בפעם ה-7. אורון גינר, מאמן במועדון הולמס פלייס גבעת שמואל, זכה בתואר אלוף ישראל בג'ודו למשקל 73 ק"ג בפעם ה-4 ברציפות.

עוד באליפות: התחרות נפתחה בטקס זיכרון והתייחדות עם הנופלים והנספים, ביניהם גם אנשי משפחת הג'ודו שנהרגו באירועי ה-7/10: משפחת קדם סימן טוב ששכלה חמישה מבני המשפחה: תמר, ג'וני, ארבל, שחר ועומר, משפחת כרסנטי שאיבדה את שושנה, מעיינה ונוח, ומשפחת גוטין שבנה יונתן היה חבר סגל נבחרת ישראל, התנדב לשירות קרבי, נלחם בעוז וגבורה כדי להציל את תושבי בארי ונפל בקרב.

אביו של יונתן גוטין, אלכס אמר בטקס: "אנחנו מתרגשים מהחיבוק החם ומהתמיכה הגדולה שלכם, זה לא מובן מאליו, יונתן נלחם בגבורה ועשה את מה שהוא יודע הכי טוב. המסר שלי אליכם הוא שתחיו כל יום כאילו זה היום האחרון, תכבדו אחד את השני, תעריכו את החיים ובעיקר תישארו מאוחדים".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי אמר בטקס: "נדמה כי מעולם המשפט "במותם ציוו לנו את החיים" לא היה כל כך מוחשי כמו בימים הללו. חנוכה הוא חג האור, ובאפילה הגדולה שאופפת את כולנו, אנחנו מקווים שנצליח להדליק נר קטן של אור, זו חובתנו לנרצחים ולנופלים.  "מעט מן האור, דוחה הרבה מן החושך", אמר הבעל שם טוב, וחובתנו שלנו היא להמשיך ולהאיר את זכרם של הנופלים, ולהיות ראויים להם".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully