וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי נתניה מפציעת אבו חנא, בלאי וצ'ירינו בספק למכבי ת"א

13.12.2023 / 11:32

במועדון ממתינים לצילום שיראה אם הבלם סובל משבר תלישה, שני חבריו לקבוצה התלוננו על כאבי שריר. האישור ממשרד הספורט להלביש שישה זרים טרם הגיע

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

שחקני מכבי נתניה קיבלו היום (רביעי) יום חופשי והחל ממחר תחל הקבוצה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב ביום ראשון בבלומפילד. הניצחון נגד הפועל באר שבע שחרר המון לחץ במועדון ואמש נראו לא מעט חיוכים באימון השחרור של אחרי המשחק.

מי שיחמיץ בוודאות את המשחק נגד הצהובים מתל אביב הוא הבלם ג'ואל אבו חנא שסובל מחבלה במרפק, ויש חשש שאפילו מדובר בשבר תלישה. בצוות הרפואי ממתינים שהבלם יעשה צילום לאבחון חומרת הפציעה, ואז יוחלט על צורת הטיפול ומשך ההיעדרות.

ראצ'יד צ'ירינו מכבי נתניה. ברני ארדוב
התלונן על כאבים. צ'ירינו/ברני ארדוב

המגן נפתלי בלאי, שהוחלף במחצית השנייה נגד באר שבע בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, נמצא בספק למשחק ביום ראשון וכמוהו גם הקיצוני ראצ'יד צ'ירינו שנכנס כמחליף נגד באר שבע והתלונן בסיום על כאבים בשריר רגלו. הבלם איתי בן שבת וגם הקפטן אביב אברהם מתקשים להתאושש לחלוטין מפציעותיהם ולפחות נכון להיום הם לא אמורים להיכלל בסגל למשחק הקרוב.

בנתניה ממשיכים במאמצים לקבל ממשרד הספורט את האישור המתאים כדי להלביש שישה זרים במשחק ליגה, בניגוד להתחייבות ראשי המועדון בתחילת העונה להלביש חמישה זרים בבוגרים ואחד נוסף בנוער, זאת כדי לקבל את המענק המובטח ממשרד הספורט. בשלב זה לא מצליחים אנשי נתניה לקבל אישור לשינוי מכסת הזרים ואם לא יתקבל אישור כזה ב-48 השעות הקרובות, גם למשחק נגד מכבי תל אביב יוכל המאמן רן קוז'וך להלביש חמישה זרים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully