וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך היסטורי: "ניו אינגלנד החליטה לשחרר את ביל בליצ'יק"

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 11:08

המאמן האגדי של הפטריוטס, שהוליך את המועדון ל-6 זכיות בסופרבול ואחראי על אחת השושלות הגדולות אי פעם בספורט האמריקאי, עומד לסיים את דרכו

ג'וליאן אדלמן חוגג זכייה של הפטריוטס בסופרבול/מערכת וואלה! ספורט

עידן ביל בליצ'יק בניו אינגלנד פטריוטס עומד ככל הנראה להסתיים בתום העונה, בלי קשר לאופן שבו תיגמר העונה הנוכחית, כך מדווחים בארה"ב. הפטריוטס כבר החליטו לשחרר את המאמן הוותיק בסיום העונה, כשעל פי הדיווחים ההחלטה הזו התקבלה לאחר שהפטריוטס הפסידו לאינדיאנפוליס קולטס בגרמניה ב-12 בנובמבר.

על פי כתב NBC טום קורן, "כשהם יצאו מגרמניה, שיחות שהיו לי באותו שבוע הבהירו שהתקבלה החלטה. בסוף השנה תהיה פרידה, ממגוון סיבות... אתה לא מפטר את ביל בליצ'יק במהלך העונה. זה פשוט לא יקרה".

ביל בליצ'יק עם טום בריידי. GettyImages
בלעדיו הולך לו פחות טוב. בליצ'יק עם בריידי/GettyImages

בליצ'יק, 71, מיצב את עצמו כאחד המאמנים הטובים בתולדות ה-NFL. הוא מונה לראשונה כמאמן ראשי בניו אינגלנד בשנת 2000 לאחר חמש שנות אימון בקליבלנד ועבודות כעוזר הן בפטריוטס והן בג'טס, והוא הפך במהירות את הפטריוטס לאחת השושלות הטובות ביותר בתולדות הספורט האמריקאי. לצד הקוורטרבק טום בריידי, בליצ'יק הוביל את הפטריוטס לשש זכיות בסופרבול והגיע לרצף מדהים של 17 עונות עם מספר דו ספרתי של ניצחונות. הקבוצה החמיצה את הפלייאוף רק חמש פעמים תחתיו, והגיעה לתשעה סופרבולים.

עם זאת, מאז עזיבתו של בריידי הסיפור נראה אחרת עבור הפטריוטס. הקבוצה הייתה בפלייאוף רק פעם אחת מאז שבריידי עזב לטמפה ביי ב-2020, והודחה בוויילד קארד ב-2021.

הפטריוטס כרגע במאזן 10:3 לקראת המשחק ביום ראשון מול קנזס סיטי צ'יפס. ניו אינגלנד כרגע אחרונה ב-AFC מזרח. הפטריוטס ספגו השנה כמה השפלות, כולל הפסד 38:3 לדאלאס קאובויס, הפסד 34:0 לניו אורלינס סיינטס - והם אחת משתי קבוצות בליגה שכבר הודחו מהפלייאוף. גם אם ינצחו את כל ארבעת המשחקים שנותרו, יסיימו ב-10:7. כעת נראה שגם אם הקבוצה תקבל בחזרה את הפצועים שלה ותזכה בבחירה גבוהה בדראפט - ספק אם משפחת קראפט תרצה להמשיך לתת את המושכות לבליצ'ק הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully