וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקדים מסוכן": לאפורטה התערב, צ'אבי שינה את הסגל למשחק באלופות

נשיא ברצלונה הורה למאמן להכליל בסגל לאנטוורפן את לבנדובסקי, אראוחו וגונדואן, שתחילה נותרו בחוץ. קשר הקבוצה בדרך לג'ירונה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

יממה לאחר שפרסמה את הסגל למשחק החוץ מול אנטוורפן בליגת האלופות שייערך הערב (רביעי ב-22:00), ברצלונה הפתיעה אתמול כשהודיעה על סגל מעודכן הכולל בתוכו את רוברט לבנדובסקי, רונאלד אראוחו ואילקאי גונדואן - שלא תוכננו לנסוע לבלגיה. במועדון טענו כי מדובר בהחלטה שנועדה "לדאוג שהסגל יישאר ביחד", אך בקטאלוניה פורסם כי מדובר בהחלטה מלמעלה - של הנשיא ז'ואן לאפורטה.

ברצלונה כידוע הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות, ורק תרחיש קיצוני ימנע ממנה את המקום הראשון. שחטאר דונייצק שתיאבק ישירות מול פורטו על הכרטיס הנוסף לנוקאאוט מחזיקה בהפרש שערים הנחות בשבעה שערים משל הבלאוגרנה, כך שהיא תצטרך לנצח ושבמקביל הקטלאנים יפסידו בהפרש מתאים לאנטוורפן נטולת הנקודות כדי לחלוף על פניהם.

לאור זאת החליט צ'אבי להעניק מנוחה לשלושה מבכירי השחקנים בסגל, אך לאפורטה הורה למאמן לבצע שינוי ובספרד מגדירים זאת כ"היווצרות של תקדים מסוכן". בברצלונה לא נתקלו במקרה שבו הנשיא קובע את הסגל למשחק ומתערב בהחלטת המאמן, אך הנשיא לא רצה שהשלושה ינוחו אחרי ההפסד 4:2 הכואב לג'ירונה בראשון והוא גם רוצה להבטיח 2.8 מיליון יורו שיקבל המועדון אם ינצח הערב. צ'אבי השאיר במקור מחוץ לסגל גם את פרנקי דה יונג, אך בניגוד לחבריו, ההולנדי החולה נשאר בברצלונה.

צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
הנשיא המרה את פיו? צ'אבי/GettyImages

בעניין אחר, בקטאלוניה דווח כי ברצלונה עשויה להיפרד בינואר מאוריול רומאו אחרי חצי עונה בלבד. הקשר האחורי בן ה-32 הגיע הקיץ מג'ירונה ואיבד את מקומו תחת צ'אבי לאחרונה, כך שברצלונה כלל לא תתנגד לפרידה וחזרה להפתעת העונה בספרד בהחלט על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully