וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.12: יונייטד על היהלום של בטיס, באיירן מחפשת "מנהיג"

אסאן דיאו בן ה-18 מעורר עניין באנגליה. ברצלונה רוצה את סובימנדי, אבל תהיה מוכנה להסתפק גם במרינו או לו סלסו. הרמוסו ליובנטוס?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

* בלם אתלטיקו מדריד, מריו הרמוסו, עדיין לא חתם על חוזה חדש ובמצב הנוכחי יוכל לעזוב ללא תמורה בקיץ (או תמורת סכום נמוך בינואר). יובנטוס מאוד מתעניינת והספרדי אמר: "בעוד 10 ימים אשב ואעשה חושבים. אתלטיקו כמובן מעל הכול, אבל יש עוד דברים על הפרק".

* האם גבריאל מוסקארדו בן ה-18 רומז שהוא בדרך לפריז סן ז'רמן? הקשר הברזילאי של קורינתיאנס המריא לחופשה באירופה עם חברתו והעלה פוסט עם מגדל אייפל ברקע. פריז מוזכרת כבר כמה שבועות כמועמדת המובילה לרכוש את היהלום, אבל גם שמה של צ'לסי עלה לאחרונה.

* כמה כלי תקשורת באנגליה טוענים שאסאן דיאו מאוד מעניין את מנצ'סטר יונייטד. שחקן הכנף הספרדי-סנגלי הפך לבורג מרכזי בבטיס בגיל 18 בלבד וגם אסטון וילה לוטשת עיניים.

* בספרד טוענים: אם ברצלונה לא תצליח לקנות את מרטין סובימנדי, היא תפנה לאופציית חברו לריאל סוסיאדד, מיקל מרינו. סובימנדי בן ה-24 נמצא גם על הכוונת של באיירן מינכן וארסנל. גם ג'ובאני לו סלסו מטוטנהאם ממשיך להיות מקושר עם מעבר לברצלונה.

שחקן ריאל סוסיאדד, מרטין סובימנדי. Quality Sport Images, GettyImages
ברצלונה? ארסנל? באיירן מינכן? סובימנדי/GettyImages, Quality Sport Images

* בורוסיה דורטמונד וטוטנהאם מוזכרות כמובילות במירוץ לרכישת ז'והאן בקאיוקו מפ.ס.וו איינדהובן. שחקן הכנף הבלגי, 20, בישל העונה 13 שערים בכל המסגרות והמחיר שלו אמור לנוע סביב 30-35 מיליון יורו.

* בהולנד מספרים שניוקאסל רוצה לצרף את חלוץ אייאקס ונבחרת הולנד, בריאן ברובי. לפי הדיווחים, המגפאייז יציעו 20 מיליון יורו על ברובי בן ה-21, אבל אייאקס צפויה לדרוש סכום גבוה יותר.

* "בילד" מדווח היום כי באיירן מינכן מודאגת מהסגל "חסר המנהיגות" שלה ואחרי התבוסה לפרנקפורט החליטה לבחון את עתידם של ארבעה משחקניה הבכירים: החוזים של אלפונסו דייויס ויוזואה קימיש מסתיימים ב-2025, ובאיירן עשויה להיפרד מהם בקיץ. שניים נוספים הם לאון גורצקה וסרג' גנאברי, שסובל מפציעה. דייויס קושר למעבר לריאל מדריד בקיץ האחרון, ובאיירן הזהירה את סוכנו שלא לשוחח עמם. בקטלוניה טוענים: ברצלונה עוקבת אחר ההתפתחויות עם קימיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully